IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Парфюмът на Бритни Спиърс би по продажби този на Парис Хилтън

10 януари 2005 10 21

Две от най-популярните в медиите млади дами - поп принцесата Бритни Спиърс и богатата наследничка на хотелската верига “Хилтън” Парис Хилтън - пуснаха през 2004 г. свои парфюми и така влязоха в директна конкуренция.

Парфюмът на Бритни Спиърс би по продажби този на Парис Хилтън

Победителката, и то с голяма преднина, в това състезание е Бритни. Парис, от своя страна, е бясна от лошите продажби на едноименния си парфюм, който тя лансира с помощта на компанията Parlux.

Поп иконата очевидно е спечелила, обръщайки се към козметичния гигант Елизабет Арден за своя “Curious” (“Любопитна”). Парфюмът, предназначен за дамите, е с аромат смес от ванилия, лилия и мускус.

Бритни е доста опитна в маркетирането на продукти, свързани с нейното име. Звездата продава всякакви сувенири - от тениски и ключодържатели до кукли, които приличат досущ на нея.

Русокосата Парис обаче не се предава. Очаквайки успеха в козметичния бранш, звездата ще се съсредоточи върху кариера в киното.

Бритни и Парис не са първите звезди, които пускат собствени марки парфюми. Латинодивата Дженифър Лопес представи през декември своя нов парфюм 'Miami Glow by J.Lo'. Джей Ло вече имаше свой парфюм преди две години, наречен “Glow”, който регистрира рекордни продажби. Наскоро собствено едноименно ухание пусна и канадската дива Селин Дион.

Рекордьорка е Кристина Агилера, която e продала името си като търговска марка, за над 400 продукта - от парфюми до джапанки.

КоментариКоментари