Кейт Мос е новото лице на марката на L'Oreal – Kerastase. Резултатът от това сътрудничество ще видим за първи път от страниците на френското издание на списание Vogue (в последния брой).
Косата на Кейт има красив обем на едри вълни и тя прилича на едно съвременно копие на Бриджит Бардо. Кралицата на модните подиуми, която е символ на пригладената права коса, тук се появява с обемна прическа, която обаче доста ѝ отива.
Кейт е лице на новата линия на Kerastase, която ще се появи в търговската мрежа през това лято. Колекцията съдържа 12 продукта за грижа за косата. Първият от тях се нарича Spray-A-Porter и неговият дебют е през юни. Това е исторически ход за линията Kerastase, която досега не е използвала толкова легендарно лице за своите кампании.
Въпреки че това не е първият набег на Мос в индустрията за красота (тя има своя колекция гримове за Rimmel, има четири аромата и е била лице на многобройни кампании за макияж и парфюми), това все пак е първата ѝ роля като лице на кампания за коса.
Снимка: L'Oreal – Kerastase
Коментари