Музикалните изпълнители често твърдят, че обичат своите фенове. „Колдплей“ обаче доказаха любовта си реално. Групата показа голяма щедрост към своите почитатели, похарчвайки около 5,5 милиона паунда от своята печалба. Хитовите изпълнители спечелили повече от 35 милиона паунда от турнето, наречено „Mylo Xyloto“.
Отдадеността на музикантите към техните почитатели се изразила в покриване на разходи за настаняване, храна и напитки, светещи гривни и други. Според вестник Daily Mirror само специалните гривни, наречени „xylobands“, стрували на „Колдплей“ 4,2 милиона паунда. Светещите гривни променяли своя цвят в зависимост от такта на музиката.
1,1 милиона паунда пък групата отделила за усъвършенстване на сцената. Още 1 милион паунда били похарчени за „дневни и хотели“ и 100 000 паунда за кетъринг. Източник разкри: „Може да е имало високи разходи, но други групи трябва да погледнат сметките и да ги имат предвид“. С това турне музикантите са решили да поставят феновете си на първо място и да им дадат нещо в замяна.
Всъщност всички допълнителни екстри за почитателите се превърнали в незаменима част от концертите на групата. „Колдплей“ не съжаляват за похарчените пари, тъй като почувствали, че действието им е напълно оправдано.