IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

18-годишна звезда се отказа да бъде убийца

27 юли 2006 10 53

Риана, най-новата световна звезда на поп и R&B музиката, прати тежко обвинение срещу нежната половинка на човечеството

18-годишна звезда се отказа да бъде убийца

Вижте още от романтично-тъжната пиано изява на Риана...тук

Риана
, най-новата световна звезда на поп и R&B музиката, прати тежко обвинение срещу нежната половинка на човечеството с новата си песен „Unfaithful“ („Невярна“).

Певицата е написала парчето, за да подчертае, че жените са също толкова виновни, колкото мъжете, когато става дума за провала на една връзка.

Едва 18-годишната шоколадова красавица твърди, че е почерпила горчиво вдъхновение от собствения си житейски опит, когато е имала връзка, зад гърба на приятеля си.

„Не искам да бъда убийца“ се пее в песента, която е втори сингъл от втория албум на Риана - „А Girl Like Me“, разбил класациите по продажби в целия свят.

„Това не е нещо, с което се гордея. Албумът ми обаче неслучайно се казва „А Girl Like Me“, защото всички песни в него са в резултат от лични преживявания, споделя певицата.

Трябваше да напиша тази песен, защото има много момичета, които избеверяват, а не искат да го признаят. А така нараняват и себе си и човека, който ги обича. Свикнали сме да смятаме мъжете за измамници, но хората забравят, че и жените мамят също“, разсъждава Риана.

Докато разсъждава върху нещата от живота и кой лъже повече, парчето на Риана стигна до номер 6 в класацията на Билборд и е най-излъчваната песен по американските радиостанции.

Тази седмица певицата представи премиерата на клипа си в класацията TRL на MTV, като изпълнението й в Ню Йорк предизвика истинска истерия.

В Европа клипът и песента бързо набират скорост и се очертава „Unfaithful“ да бъде хита на лятото. Това е второто парче на Риана, което марширува по челните места на световните класации, след „S.O.S“, което стигна до номер 1 в над 30 държави, включително и на най-оспорвания пазар – американския.

КоментариКоментари