Преди да се пенсионира Дейвид Бекъм напълно оправдано можеше да се нарече един от най-успешните футболисти в света. Сега пък секссимволът е определен като „най-добрия модел на бельо“ или поне така смята известният дизайнер Томи Хилфигер.
През всичките години, в които 38-годишната звезда имаше спортна кариера, паралелно с нея развиваше и модна такава. Дейвид Бекъм бе рекламно лице на редица световноизвестни марки, а от няколко години бившият футболист създава своя колекция мъжко бельо съвместно с популярна марка дрехи.
Неслучайно новият приз на Дейвид е свързан именно с бельото. „Виждал съм всякакви модели на бельо, но в края на деня ние всички искаме да приличаме на Дейвид Бекъм. Той е като модела на бельо на века“, споделя Томи Хилфигер.
За пръв път звездата се появи по бельо заедно със своята съпруга Виктория Бекъм през 2007 година в кампания на Emporio Armani. Въпреки успешните си моделски изяви, самият Дейвид наскоро сподели, че синовете му се смущават от позирането му по бельо. „О, Боже мой, тати – не отново!“, възмущават се наследниците на Бекъм.