Най-актуалната модна новина от изминалия уикенд е тази за предстоящата колаборация между дизайнера Александър Уонг и шведския моден гигант H&M. Тя бе съобщена по време на музикалния фестивал Coachella в Palm Springs, САЩ.
Подобни новини радват всички фенове на модата, независимо дали се обличат от висок клас марки или с т. нар. масова мода. Това е начин да се докоснем до творенията на световните дизайнери и да включим в колекцията си дреха с дизайнерски етикет на съвсем поносима цена. Почитателите на марката пък имат шанс да се сдобият с дреха или аксесоар, които са една идея встрани от обичайните ѝ модели.
Ето някои интересни факти по повод предстоящото модно сътрудничество.
1. Александър Уонг е най-младият дизайнер (30 г.), който си сътрудничи с шведската модна марка. Предишните модни колаборации на H&M са с Карл Лагерфелд, Исабел Марант, Стела Макартни (тогава тя беше на 34 г.), Албер Елбаз и Мартин Маржела.
2. Маргарет ван ден Бош, креативният директор на H&M споделя, че основният критерий, по който се избира сътрудничеството с дизайнер, е той да бъде иновативен и известен за всички по света.
3. Пред Style.com Александър Уонг споделя, че е искал да направи нещо различно: „Това сътрудничество ще ми даде шанс да покажа един различен поглед върху начина на живот... Това ще бъде едно наистина различно сътрудничество.“
4. Александър Уонг е първият американски дизайнер, който ще си сътрудничи с H&M.
5. Колекцията „Alexander Wang x H&M“ ще включва облекла и аксесоари за жени и мъже и ще дебютира на 6 ноември 2014 г. в около 250 магазина на H&M в цял свят, както и в България.
В галерията може да разгледате снимки от партито, на което бе обявено сътрудничеството.
Ако все още не знаехте за тази модна новина, може да проверите знанията си за актуалните модни тенденции в нашия забавен тест.