Напоследък ставаме свидетели как големите имена в модния бизнес дават шанс на обикновени хора да станат модели. В момента всяко момиче по света има шанс за това.
Може да се окажете главен герой в кампанията на Карл Лагерфелд за Fendi или Chanel или да бъдете новата Кейт Мос, ако отговорите на три въпроса. Такъв е конкурсът за модели, който Карл Лагерфелд обяви в началото на юни на страниците на списание V Magazine.
Името на конкурса, който се провежда в сътрудничество с агенцията за модели Ford Models e #workforkarl. Може би това е наистина поредният конкурс, но наградата е истински мотивираща, защото това е самият Карл. Победителката ще участва в две ревюта на Fendi и на Chanel под специалния съпровод на Лагерфелд, както и участие във фотосесия. Заявките за участие може да подавате до 1 септември, а резултатите ще бъдат публикувани в онлайн изданието на V Magazine, където желаещите за участие трябва да попълнят анкетата.
Паралелно с това Кара Делевин е в основата на подобна инициатива. Слуховете за това, че Дона Кара си търси заместник обаче нямат нищо общо с активността на модела. Кара Делевин прави своя дизайнерски дебют – тя ще създаде капсулна колекция за марката DKNY, която ще бъде пусната в продажба през ноември тази година. След две години снимки за рекламни кампании за марката, сега Кара минава на друго ниво и споделя: „Не мога да повярвам, че всичките ми груби идеи ще се материализират и ще имам моя колекция... с моето име върху етикета, и то в сътрудничество с DKNY.“
Кара Делевин Снимка: Instagram
Колекцията ще включва 15 модела и ще се състои от панталони и тениски, като повечето неща ще бъдат унисекс. В рекламната кампания разбира се ще се снима самата Кара. С конкурс в Instagram ще бъдат наети още два или три модела. Всички потребители, които следват профила на Кара Делевин в социалната мрежа, трябва до понеделник – 16 юни – да публикуват своя снимка с хаштаг #CaraWantsYou и #Cara4DKNY. Победителят ще бъде един от тях.