Супермоделът Жизел Бюндхен е известна освен със зашеметяващото си тяло, и с неверотно красивата си коса, която дори има свой профил в Twitter. Ето защо новата рекламна кампания на Balenciaga, чието рекламно лице е тя, изненада всички нейни фенове.
Есенно-зимната кампания на модната къща впечатли с трансформирания образ на Жизел. Майката на две деца е почти неузнаваема, защото косата ѝ е почти обръсната. Счупените огледала, сред които седи тя, допълнително подсилват впечатлението от различната визия. Веднага се разгоряха дискусии по повод това дали тя наистина е обръснала косата си или е умело оформена от стилистите. Креативният директор на марката Александър Уанг казва: „Жизел, каквато я виждам аз за Balenciaga, е точно тази – силна, твърда, загадъчна и безкомпромисна.“
Фотографът Стивън Клайн допълва: „Тази година идеята за рекламната кампания на модната къща се концентрира около идеята за суетата, която може да разруши всичко. Именно това е причината Жизел да бъде заобиколена от напукани и изпочупени огледала.“ Стилистът на снимките обаче все още мълчи дали косата на Жизел е обръсната. През септември, когато кампанията излиза на бял свят, мистерята ще бъде разгадана.
Според класацията на списание Forbes за 2013 г. Жизел Бюндхен е най-добре платеният модел в света с годишна печалба от 42 милиона долара.