Скарлет Йохансон се превъплъти в новата версия на вечната икона Мерилин Монро. Безспорно актрисата е достатъчно красива и магнетична, за да влезе в тази роля.
Скарлет, която е посланик на Dolce&Gabbana, отново участва в тяхна кампания. Perfect Mono Intense Cream Eye Color трябва да стартира през октомври.
„Когато търсихме някой, чиито очи олицетворяват най-съкровената същност на Dolce&Gabbana жената, ние можехме да мислим само за един човек: Скарлет“, споделят дизайнерите Доменико Долче и Стефано Габана в едно свое изявление по повод новата кампания.
„Очите ѝ могат да говорят дори когато тя не го прави, пробужда силни емоции само с поглед. Тя има вид на истинска звезда“, признават още модните гурута.
Скарлет Йохансон, която очаква първото си дете от годеника си Ромейн Дюрак, заснела кампанията още през месец декември 2013 година. Нейният образ наподобява този на Мерилин Монро – вълниста, по-къса коса, стилна рокля на точки и красив опушен грим.
В следващото видео може да видите как протича работата по кампанията зад кулисите.