IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Скарлет Йохансон като Мерилин Монро в нова кампания

16 юли 2014 08 23

Dolce&Gabbana отново залагат на актрисата

Снимка: Dolce&Gabbana

Снимка: Dolce&Gabbana

Скарлет Йохансон се превъплъти в новата версия на вечната икона Мерилин Монро. Безспорно актрисата е достатъчно красива и магнетична, за да влезе в тази роля.

Скарлет, която е посланик на Dolce&Gabbana, отново участва в тяхна кампания. Perfect Mono Intense Cream Eye Color трябва да стартира през октомври.

„Когато търсихме някой, чиито очи олицетворяват най-съкровената същност на Dolce&Gabbana жената, ние можехме да мислим само за един човек: Скарлет“, споделят дизайнерите Доменико Долче и Стефано Габана в едно свое изявление по повод новата кампания.

„Очите ѝ могат да говорят дори когато тя не го прави, пробужда силни емоции само с поглед. Тя има вид на истинска звезда“, признават още модните гурута.

Скарлет Йохансон, която очаква първото си дете от годеника си Ромейн Дюрак, заснела кампанията още през месец декември 2013 година. Нейният образ наподобява този на Мерилин Монро – вълниста, по-къса коса, стилна рокля на точки и красив опушен грим.

В следващото видео може да видите как протича работата по кампанията зад кулисите.

Автор на статията:
Милена Алексиева

КоментариКоментари

Анонимен ( преди 10 години )
льольо ти си един истински льольо! кой си ти, че да коментираш "повлеканата" Монро? Вероятно жена ти е поне 1000 пъти по-грозна и от двете - ако изобщо имаш жена с този начин на мислене!
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар