Вижте звездните рекламни лица в пясъчен цвят
Може да сте чували какво ли не за американската верига за дрехи GAP - конфекция, дрехи за лишени от модно чувство индивиди, място средна ръка и какво ли още не. Едно обаче може да се каже със сигурност – от GAP знаят как да правят много добри рекламни кампании.
Огромната модна компания, която има 3000 магазина по цял свят (без България, все още) и приходи от около 16 млрд. долара годишно използва само най-големите звезди за своите рекламни цели.
Лица на GAP са били имена като Мадона, Миси Елиът и Сара Джесика Паркър.
Новата рекламна кампания на GAP, която излиза точно за пролетта, се нарича „Каки с характер“. Имаме предвид не по-големи жени, т.е. какички, а цветът, който е близък до пясъчното и бежовото.
За нея са ангажирани някои от най-най горещите мъже в Холивуд. За тяхна дама са си избрали актрисата Кира Седуик, която е най-хитовата телевизионна актриса в момента, заради сериала „Разобличаване“ (вървя и по Нова телевизия). За ролята си там на доста агресивна полицайка, Кира отнесе тази година статуетка Златен глобус.
Сред господата са звездата от „Бягство от затвора“ Уентуърт Милър, малдият R&B певец Крис Браун, „изгубеният“ Даниел Дае Ким, Робин от „Батман Завинаги“ - Крис О'Донъл и звездата от „Гол“ Куно Бекер.
Идеята на кампанията е звездите, облечени с дрехи цвят каки да символизират по- лекото и светло настроение, което носи този цвят .
За жените са актуални памучните панталони с класическа кройка и трапецовидните поли. За мъжете са актуални късите карго панталони (с джобове отстрани) и блузите с хоризонтални раета.
Вижте звездните рекламни лица в пясъчен цвят
Може да сте чували какво ли не за американската верига за дрехи GAP - конфекция, дрехи за лишени от модно чувство индивиди, място средна ръка и какво ли още не. Едно обаче може да се каже със сигурност – от GAP знаят как да правят много добри рекламни кампании.
Огромната модна компания, която има 3000 магазина по цял свят (без България, все още) и приходи от около 16 млрд. долара годишно използва само най-големите звезди за своите рекламни цели.
Лица на GAP са били имена като Мадона, Миси Елиът и Сара Джесика Паркър.
Новата рекламна кампания на GAP, която излиза точно за пролетта, се нарича „Каки с характер“. Имаме предвид не по-големи жени, т.е. какички, а цветът, който е близък до пясъчното и бежовото.
За нея са ангажирани някои от най-най горещите мъже в Холивуд. За тяхна дама са си избрали актрисата Кира Седуик, която е най-хитовата телевизионна актриса в момента, заради сериала „Разобличаване“ (вървя и по Нова телевизия). За ролята си там на доста агресивна полицайка, Кира отнесе тази година статуетка Златен глобус.
Сред господата са звездата от „Бягство от затвора“ Уентуърт Милър, малдият R&B певец Крис Браун, „изгубеният“ Даниел Дае Ким, Робин от „Батман Завинаги“ - Крис О'Донъл и звездата от „Гол“ Куно Бекер.
Идеята на кампанията е звездите, облечени с дрехи цвят каки да символизират по- лекото и светло настроение, което носи този цвят .
За жените са актуални памучните панталони с класическа кройка и трапецовидните поли. За мъжете са актуални късите карго панталони (с джобове отстрани) и блузите с хоризонтални раета.
Вижте звездните рекламни лица в пясъчен цвят