Астрономическата пролет вече официално настъпи. За съжаление обаче, изглежда че пролетта още не е настъпила с пълна сила по магазините.
Такова е мнението на по-голямата част от читателите на Tialoto.bg, показва анкета на сайта.
Според резултатите, на въпроса "Купихте ли си вече нови пролетни дрехи?", 44% от отговорилите близо 3000 читатели, все още изчакват по-пълно представяне на пролетните колекции в магазините за дрехи у нас, за да се ориентират в тенденциите. (ето някои тенденции, които ви предлагаме за ориентация)
9 на сто смятат, че предложенията за пролет/лято 2007, които са видели досега, са откровено грозни.
18% от отговорилите са категорични, че ще носят старите си дрехи тази пролет, или поне това ще остане така, докато не си харесат нещо подходящо по магазините.
Все пак има и ентусиазирани купувачи, които вече са се пременили с нови пролетни дрешки. Доволни „пролетни“ купувачи са цели 17% от анкетираните, които се надяват скоро температурите да стигнат пролетно-летни измерения, за да могат да носят новите си дрехи.
7% все още не са успели да заредят гардеробите си с „пролетна стока“, но за сметка на това са напазарували на сметка на зимните разпродажби, които заради топлата зима обявиха доста големи намаления.
6 на сто все още не са наясно, че първите пролетни колекции вече са по магазините. Спокойно, има време, скоро се очакват и първите намаления.
Проверка на Tialoto.bg показа, че новите пролетни колекции вече са завзели моловете в София, както и фирмените магазини в централната част на столицата.
Популярните аутлети в столицата също са заредили с летни стоки. Наскоро у нас стъпиха две големи европейски марки (едната за съжаление с аутлет), които предлагат най-голямо разнообразие в пролетните си колекции.
Все още обаче предлагането на летни стоки – блузи с къс ръкав, топове, къси панталонки, летни обувки и сандали е ограничено, тъй като тези дрехи и аксесоари присъстват предимно в летните колекции.
Изборът за „пролетно пазаруване“ в родната мрежа е все още твърде ограничено, за разлика от чуждестранни сайтове за електронна търговия, които демонстрират истинско изобилие от стоки. За съжаление, много от тях не приемат разплащане с български кредитни карти.
Такова е мнението на по-голямата част от читателите на Tialoto.bg, показва анкета на сайта.
Според резултатите, на въпроса "Купихте ли си вече нови пролетни дрехи?", 44% от отговорилите близо 3000 читатели, все още изчакват по-пълно представяне на пролетните колекции в магазините за дрехи у нас, за да се ориентират в тенденциите. (ето някои тенденции, които ви предлагаме за ориентация)
9 на сто смятат, че предложенията за пролет/лято 2007, които са видели досега, са откровено грозни.
18% от отговорилите са категорични, че ще носят старите си дрехи тази пролет, или поне това ще остане така, докато не си харесат нещо подходящо по магазините.
Все пак има и ентусиазирани купувачи, които вече са се пременили с нови пролетни дрешки. Доволни „пролетни“ купувачи са цели 17% от анкетираните, които се надяват скоро температурите да стигнат пролетно-летни измерения, за да могат да носят новите си дрехи.
7% все още не са успели да заредят гардеробите си с „пролетна стока“, но за сметка на това са напазарували на сметка на зимните разпродажби, които заради топлата зима обявиха доста големи намаления.
6 на сто все още не са наясно, че първите пролетни колекции вече са по магазините. Спокойно, има време, скоро се очакват и първите намаления.
Проверка на Tialoto.bg показа, че новите пролетни колекции вече са завзели моловете в София, както и фирмените магазини в централната част на столицата.
Популярните аутлети в столицата също са заредили с летни стоки. Наскоро у нас стъпиха две големи европейски марки (едната за съжаление с аутлет), които предлагат най-голямо разнообразие в пролетните си колекции.
Все още обаче предлагането на летни стоки – блузи с къс ръкав, топове, къси панталонки, летни обувки и сандали е ограничено, тъй като тези дрехи и аксесоари присъстват предимно в летните колекции.
Изборът за „пролетно пазаруване“ в родната мрежа е все още твърде ограничено, за разлика от чуждестранни сайтове за електронна търговия, които демонстрират истинско изобилие от стоки. За съжаление, много от тях не приемат разплащане с български кредитни карти.