Неустоимата италианска актриса Моника Белучи, която трябваше да дойде у нас за Празника на влюбените (по- скоро това се оказа поредна българска аматьорска PR проява), стана рекламно лице на престижната бижутерска фирма Cartier.
42-годишната звезда ще представя новата линия скъпоценности Delices на „скъпоценната“ фирма. Бижутата и новото им лице бяха официално представени в Римската галерия за съвременно изкуство.Моника демонстрира няколко колиета на стойност десетки милиони евро. Сумата на рекламния договор не е оповестена, но според италиански медии става дума за няколко милиона евро. И докато горещата актриса е обкичена със скъпоценни камъни, кариерата й върви нагоре по-добре от печалбите на диамантена мина. Тази година трябва да излязат три мега продукции с нейно участие. Вече мина премиерата на лентата „Наполеон и аз“. Във филма Моника играе баронеса Емилия, която има връзка с двайсетгодишен учител и начинаещ поет, който мрази Бонапарт и непрекъснато крои планове да го убие.Моника трябва да се появи и в екшъна "Shoot-Em-Up", в който си партнира с Клайв Оуен, в ролята на проститутка. Тази година трябва да излезе и биографичния филм „Соня“ за живота на Соня Ганди, съпруга на трагично загиналия индийски премиер Раджив Ганди.И това не е всичко. Моника ще участва заедно с Том Ханкс в лентата „Ангели и демони“ по романа на Дан Браун, авторът на „Шифърът на Леонардо“.