Според споразумението Фърги трябва да използва името на фирмата в парчетата от новия си албум. Цената за удоволствие е 4 милиона долара.
„Компанията нямат изисквания за това колко пъти Фърги да изпее името им, но искат да присъства. Така рекламата на дрехите няма да е агресивно-дразнеща, а ще се вплете в думите на песента“, обясняват от компанията.
Освен това певицата ще се появи в рекламни клипове на фирмата и ще носи дрехите им на концертите.
Най-върлите фенове на Блек Айд Пийс обвиниха Фърги, че е направила от групата бой-формация.
„До сега Блек Айд бяха винаги социално отговорни и не се интересуваха от парите. От както тя е тук, всички се плъзнаха по лъскавата страна на хип-хопа и започнаха да мислят само за пари“, недоволства един от феновете.
„Феновете сме свикнали да виждамепана на рекламодателите по време на концерти, но да се пеят реклами – това вече е прекалено“, продължава той.
Използването на имена на продукти в песните не е от вчера. Дъжстин Тимбърлейк не спира да пее как лирическата героиня е с точно определена марка червило, а нашите момчета от Ъпсурт включват името на спонсорите си в последните три парчета