За разлика от тях обаче производителите на бельо Sloggi обявиха конкурс за търсене на рекламно дупе. В него могат да участват и български изящни части, без значение дали принадлежат на мъж или жена.
Всеки, решен да покаже задната част на тялото си, може да качи свои снимки (голите дупета ще се дисквалифицират) в сайта на компанията и да стиска палци именно неговата гордост да бъде избрана от посетителите на сайта.
Категориите са „Най-горещо“, „Най-забавно“, „Най-добре облечено“ и „Татуирано“ дупе.
Националният финал ще бъде през октомври, а победителите – една жена и един мъж, ще заминат на големия финал в Мюнхен, където, в надпревара с отличените дупета от още 31 една страни, ще бъде избрано рекламното Д на компанията.
„Двамата победители на големия финал ще спечелят 10 хиляди евро, рекламен договор и застраховка на ценната част“, поясниха организаторите при старта на конкурса.














Облачен петък с валежи от мокър сняг в планините
От пица в петък до почивка в неделя: Формулата за по-спокоен дом
Шест жертви в катастрофа след гонка с полицията в Бургас
Японската орбитална мисия Akatsuki окончателно замлъкна
Нова боя за покриви отразява 97% от слънчевата светлина
Опровергана е една от основните теории за строежа на Вселената
Blue Origin обяви дата за втория полет на ракетата New Glenn
Ботев Пловдив търси първа домакинска победа за сезона
Ботев Пловдив - Добруджа
Спартак Варна - Септември
Спортът по телевизията днес, 7 ноември
Нумерологична прогноза за 7 ноември
Таро карта за 7 ноември, петък
Дневен хороскоп за 7 ноември, петък
Венера преминава в Скорпион на 7 ноември – ние ставаме най-важни
Пикочната киселина може да се намали с повече вода и подходящите храни
Влияе ли контрацепцията на сексуалното желание?
България има потенциал да се превърне в медицинска дестинация на световно ниво
Полово предавани инфекции и проходимост на маточните тръби
Остави коментар