За разлика от тях обаче производителите на бельо Sloggi обявиха конкурс за търсене на рекламно дупе. В него могат да участват и български изящни части, без значение дали принадлежат на мъж или жена.
Всеки, решен да покаже задната част на тялото си, може да качи свои снимки (голите дупета ще се дисквалифицират) в сайта на компанията и да стиска палци именно неговата гордост да бъде избрана от посетителите на сайта.
Категориите са „Най-горещо“, „Най-забавно“, „Най-добре облечено“ и „Татуирано“ дупе.
Националният финал ще бъде през октомври, а победителите – една жена и един мъж, ще заминат на големия финал в Мюнхен, където, в надпревара с отличените дупета от още 31 една страни, ще бъде избрано рекламното Д на компанията.
„Двамата победители на големия финал ще спечелят 10 хиляди евро, рекламен договор и застраховка на ценната част“, поясниха организаторите при старта на конкурса.