Една от най-русите и най-амбициозните холивудски актриси Рийз Уидърспуун стана посланик на световни инициативи, свързани с борбата с рака на гърдата, с домашното насилие и взаимопомощ при бедствия.
Благородното начинание е подкрепено от козметичната компания Ейвън.
Всъщност Рийз влиза в ролята на българската поп дива Мария Илиева, която вече две поредни години е лице и вдъхновител на кампанията „От любов към живота“ за превенция на рака на гърдата у нас.
За да получи посланието възможно най-голяма гласност Мария дори се съблече. Така че Рийз вече има доста добър български пример за подражание в новата си роля на посланик за опазването на човешкия живот.
Между другото у нас кампанията бе подкрепена не само от Мария Илиева, но и от актрисите Койна Русева и Мартина Вачкова, Ива Екимова, тв водещата Наталия Симеонова, Гала и вълшебниците на леда Албена и Максим.
Би било прекрасно ако към носителката на Оскар, и майка на две деца, се присъединят още няколко супер звезди, като Никол Кидман и Мадона, например.
Достатъчно е обаче и една холивудска звезда като Рийз да се ангажира с подобна кампания, за да има ефект и повече хора да помислят навреме за здравето си.
Благородното начинание е подкрепено от козметичната компания Ейвън.
Всъщност Рийз влиза в ролята на българската поп дива Мария Илиева, която вече две поредни години е лице и вдъхновител на кампанията „От любов към живота“ за превенция на рака на гърдата у нас.
За да получи посланието възможно най-голяма гласност Мария дори се съблече. Така че Рийз вече има доста добър български пример за подражание в новата си роля на посланик за опазването на човешкия живот.
Между другото у нас кампанията бе подкрепена не само от Мария Илиева, но и от актрисите Койна Русева и Мартина Вачкова, Ива Екимова, тв водещата Наталия Симеонова, Гала и вълшебниците на леда Албена и Максим.
Би било прекрасно ако към носителката на Оскар, и майка на две деца, се присъединят още няколко супер звезди, като Никол Кидман и Мадона, например.
Достатъчно е обаче и една холивудска звезда като Рийз да се ангажира с подобна кампания, за да има ефект и повече хора да помислят навреме за здравето си.