Неговата цел е да се наберат средства за профилактика на рака на гърдата, с които да се закупят още мобилни мамографи, с които да се изследват жени в отдалечени краища на България.
Русокосата водеща участва вече трета година в кампанията на Ейвън, от която до сега са събрани над триста хиляди лева.
След като миналата година известни българки направиха гигантска розова панделка и оглавиха поход срещу рака на гърдата, тази година символът на кампанията е лабиринт с розов и сив път.
„Лабиринтът показва двата вида отношение към болестта. Сивият, пътят на мълчанието и незнанието, води до непоправими последици, а розовият е активният, правилният път, чрез който болестта може да бъде победена“, обясни водещата на „Море от любов“ при откриването на инсталацията в София.
Набирането на средства у нас е част от световната кампания срещу рака на гърдата, в която са събрани над 450 милиона долара.
Тази година носителката на Оскар Рийз Уидърспуун също се ангажира с кампанията. Нейната задача, както и на всички представили на кампанията по света, е да обяснят на възможно най-много хора, че ракът на гърдата е лечим, когато се открие на време.