След Мадона, Холи Бери и Кейт Мос, дойде ред на Жизел.
Най-богатият модел в света, мис Жизел Бюндхен, е новото рекламно лице на Версаче.
Бразилският топмодел ще бъде жената на италианската марка за рекламната й кампания пролет-лято 2008.
Така Жизел ще прави компания на Патрик Демпси, който пък ще е лице на мъжката линия за топлия сезон на годината.
Снимките за кампанията на Жизел са дело на известния италиански фотограф Марио Тестино. Той беше автор на рекламните снимки и за предишната кампания на „Версаче“, чието лице беше Кейт Мос, а и по принцип на почти всички рекламни кампании на италианската марка. Тестино е работил в миналото и със самата Жизел.
Хонорарът на Жизел в ролята й на рекламно лице не е оповестен, но надали става дума за по-малко от 2 млн. евро.
Стремежът на Донатела Версаче е чрез новата кампания марката да представи една „силна, модерна и авангардна жена“, която обаче същевременно запазва елегантността и женствеността си.
Снимките от пролетно-лятната кампания на 2008 изобразяват решителното лице на топмодела, което според Донатела Версаче въплъщава напълно духа на марката.
Най-богатият модел в света, мис Жизел Бюндхен, е новото рекламно лице на Версаче.
Бразилският топмодел ще бъде жената на италианската марка за рекламната й кампания пролет-лято 2008.
Така Жизел ще прави компания на Патрик Демпси, който пък ще е лице на мъжката линия за топлия сезон на годината.
Снимките за кампанията на Жизел са дело на известния италиански фотограф Марио Тестино. Той беше автор на рекламните снимки и за предишната кампания на „Версаче“, чието лице беше Кейт Мос, а и по принцип на почти всички рекламни кампании на италианската марка. Тестино е работил в миналото и със самата Жизел.
Хонорарът на Жизел в ролята й на рекламно лице не е оповестен, но надали става дума за по-малко от 2 млн. евро.
Стремежът на Донатела Версаче е чрез новата кампания марката да представи една „силна, модерна и авангардна жена“, която обаче същевременно запазва елегантността и женствеността си.
Снимките от пролетно-лятната кампания на 2008 изобразяват решителното лице на топмодела, което според Донатела Версаче въплъщава напълно духа на марката.