Сезонът на вталяването даде плодородна почва за най-новата колекция на производители на бельо.
След като първоначално Ултимо заложи на рекламни лица като Хелена Кристенсен, Рейчъл Хънтър, Пени Ланчестър и безбожно надарената Джема Аткинсън, дойде и денят една тъмнокожа дама да облече красивите sous vetements (което в превод значи "бельо", но не открихме елегантен синоним на български на тази думичка).
Бившето пикантно момиче Мел Би се похвали с чисто ново изваяно тяло и модната линия за „прелести" под дрехите не устоя на какаовото изкушение.
Стилна фотосесия в Лос Анджелис официално представи 32-годишната Мелани като новата жива реклама на стилното бельо.
„Перфектната визия на Мел Би не беше единствената причина да я изберем за наше рекламно лице. Изгарящ темперамент и уникално излъчване бяха качествата, които търсихме от дълго време“, разказват от компанията.
Има и слайдшоу, разбира се. Снимки, както от фотосесията, така и от коктейла в чест на новото лице и тяло на компанията - кликайте горе.
Мел Би се съблече
5 юни 2008 07 14Световно известна марка за бельо си има ново лице и то не какво да е, а много Spice

Сподели
Коментари


Още от Новини
Коментари
