Виктория Бекъм тъкмо се беше укротила напоследък, но не издържа дълго и отново се развихри.
Госпожа Претенция ще представя новия си парфюм във Великобритания, но това няма да остане незабелязано.
Тя настоя голям магазин в Манчестър да предекорира настилката си, за да бъде в тон с опаковката на горещото ухание. Досега в магазина залагали на розовото, но Вики поискала да преминат на лилава вълна.
Исканията й вбесили служителите в магазина, които споделили пред медиите на острова, че госпожа Бекъм “била готова сама да легне на пода вместо килим”, ако не изпълнят желанието й.
“Ние сме един от най-луксозните британски магазини, но явно не сме достатъчно шик за госпожа Шик”, допълват потърпевшите.
Пош спайс още не е обявила дори името на парфюма си. Тя обаче е твърдо решена да донесе собствен лилав килим за представянето на уханието, за да е сигурна, че всичко ще бъде перфектно.
Ами, и това е решение. Мениджърите на магазина май нямат голям избор, ще трябва да се съобразяват с Вики.
А ние се надяваме това дапоследната й лилава идея е , за да не реши да предекорира някой от символите на Лондон скоро. Как ви се струва Биг Бенд в лилаво, а?














Рецепта за пълнени питки с кайма и лук
Опасна ли е за Земята черната дупка Gaia BH1
Как да пробудим съзнанието си
В САЩ откриха, че човешкото сърце е способно на самовъзстановяване
Най-голямата паяжина в света е открита в пещера между Албания и Гърция
Няма как ЦСКА да е аутсайдер срещу Левски
Обрат и драма в Баку: Челси стигна до 2:2 срещу Карабах
Шампионска лига започна с огромни сензации
От Лудогорец: Имаме сили да се противопоставим на Ференцварош
Дневен хороскоп за 6 ноември, четвъртък
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
5 кристала, които ще повишат вибрацията в дома ви
2 зодии с голям напредък до края на 2025
Какво прави музиката с нашето тяло?
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Остави коментар