Култовата модна марка реши да облече с дрехите не професионални манекени, а хора от публиката.
За целта клуб „Спартакус“ бе превърнат в моден подиум, като посетителите в дискотеката бяха събличани и после обличани в марковите дрехи.
По време на импровизираното ревю се излъчваха най-новите рекламни послания на марката.
Снимки: Дизел
Diesel съблече клубни маниаци за представяне на новата си колекция
26 април 2005 09 01Diesel направи нестандартна презентация новата си колекция пролет-лято 2005.














Съдът остави в ареста румънеца, обвинен за смъртта на шестима мигранти в Бургас
Мъжът, който наръга жена в Благоевград, остава в ареста
Неочаквано откритие: Момиче намери на плажа следи от гигант на 200 млн. години
Канадски учен твърди: Извънземни се крият на Луната и шпионират Земята
Учени откриха „блуждаеща“ планета, която поглъща 6 млрд. тона вещества в секунда
Може ли човек да оцелее в черна дупка
ЦСКА: Бий, бий, бий!
Ето я първата реакция на Левски след загубата от ЦСКА
ЦСКА показа на Левски кой е шефът. И съдиите не помогнаха на "сините"
Левски - ЦСКА 0:1
Дневен хороскоп за 9 ноември, неделя
Поверия за ангелската дата 11/11
Седмична нумерологична прогноза за 10 – 16 ноември
Дерматолог: Да губим до 100 косъма на ден е нормално, но не и повече
Епидемия от самота и отсъствие на принадлежност мъчи съвременния човек
Приемът на мелатонин се свърза с повишен риск от сърдечна недостатъчност
Доц. д-р Красимира Христова с международно признание на световния форум по хипертония в Китай
Мобилни екипи на Националния център за психосоматика осигуряват психологична грижа за пациенти с тежки заболявания в София
Остави коментар