Изминалата година ще запомним не само със световните икономически сривове, първият чернокож президент на САЩ и близнаците на Бранджелина, но и с една руса фурия, която покори половината свят.
Дори и на 50, Мадона продължава да бъде не само поп-кралицата на света, но и една от най-добрите машини за пари.
Всъщност, няма какво да увъртаме – турнето й Sticky and Sweet, което започна в края на август и приключи малко преди Коледа, донесе приходи от над 281 милиона долара.
Това беше оповестено от Pollstar – най-големият световен източник на информация в областта на музикалните концерти и турнета.
По време на 4-месечния си тур, Мадж обиколи Европа, Северна и Южна Америка, като междувременно успя да се разведе със съпруга си Гай Ричи.
Така обаче звездата записа най-доходоносното турне за изминалата година в световен мащаб, а то беше и едно от най-успешните и зрелищни шоута в цялата й кариера.
Това последното го заявяваме съвсем категорично, защото имахме удоволствието да видим Нейно величество на живо.
Според Pollstar Материалното момиче има най-много приходи за тази година и от обиколката си в САЩ – 105,3 милиона долара. Следва я Селин Дион, която пя за първи път след 5-годишно прекъсване, с печалба от 94 милиона долара.
На трето място са легендарните Ийгълс (73 милиона долара), следвани от кънтри-звездата Кени Чесни (72 милиона долара) и рок-завърите от Бон Джоуви (70 милиона долара).
И за да затвърди титлата си „Абсолютна машина за пари“, неуморимата Мадж се снима за новата рекламна кампания на Louis Vuitton. И за пореден път доказа, че възрастта не може да бъде минус, въпреки помощта на новите технологии.
Според слуховете певицата е получила хонорар от 6,5 милиона лири стерлинги (9,7 милиона долара) за участието в кампанията. А кадрите с нея са толкова предизвикателни, колкото и когато представяше книгата си „Секс“ още през 1992 година.
Няколко кадъра от фотосесията можете да видите и в Галерията ни, която за пореден път буквално се наелектризира от горещата Мадона.