Даже напротив. Приемате пазаруването на разумни цени с много плам и устрем, кръвното ви се вдига (когато е от положителни емоции не е заболяване, напротив), адреналинът също е във висините и хич няма място за депресии и зимни кофти настроения.
На всичките 54% от участвалите в анкетата ни, които искат да изкупят всичко по време на намаленията – браво.
Едни сладки 16%, сред които влиза и една част от екипа на Tialoto.bg (хм, днес сме откровени до безобразие), признават, че не обичат намаленията не заради друго, а защото все глупости си купуват, водени само от истеричното желание „да си купят нещо“.
Вижте, това не са последните намаления, нито пък е жизнено важно да си вземете нещо. Можете просто да придружите някоя приятелка, влизаща в 54-те процента шопинг-маниачки и да се порадвате заради нея.
Напълно обърнали гръб на следпразничното пазаруване са 17% от 1915-те участници в анкетата, които търпеливо чакат новите колекции и вече живеят в пролетта и лятото.
Така де, след Нова година зимата свършва. Или поне ни се иска...
4% от отговорилите на въпроса „Как ви се отразяват разпродажбите“ не се вълнуват от бутането и безкрайните опашки пред касите, защото пазаруват онлайн.
Приветстваме горещо, много по-удобно е.
Надяваме се, че на 9-те процента, отговорили с „Тихо, да не ви чуе приятелката ми, пак ще ме помъкне по магазините“ не сме причинили сериозни финансови щети.
Можете да се успокоите с това, че наистина най-изгодно се пазарува след празниците и обикалянето на магазините е чудесен начин за справяне със зимния мързел.
Пак за дррехи си говорим в новата анкета или по-скоро за липсата им в офиса. Хайде, вие сте.