Рекламните кампании на алкохолни напитки са ни едни от любимите.
Голямата ни страст по опияняващите им фотосесии започна още когато Ева Мендес влезе в образа на 12 приказни героини за кампанията на Campari.
В навечерието на 2009 я последва и замести Джесика Алба, макар и не със същия успех (поне според нас).
Може би разковничето за успешна реклама на парлива напитка се крие в навика да я пиеш, а Ева определено има по-голям опит в тази сфера от Джесика.
Така де, техните изяви са вече факт, но преди дни излезе нова рекламна фотосесия, която не е за календар, нито за телевизия и няма нищо общо с вече споменатото нагарчащо червено питие.
Скарлет Йохансон подписа поредния си договор за милиони и стана лице на една от най-елитните алкохолни газирани напитки – шампанско „Moët & Chandon“.
Представител на марката кехлибарено пиво споделя, че избрали за рекламно лице Йохансон, защото:
„Също като нашето шампанско тя има магическа история, която да разкаже и да накара хората да мечтаят... .
Тя е истинска икона на забавлението – освежаващо спонтанна, щедра, бляскава и изживява себе си по най-красивия начин, както на екрана, така и в живота“.
Силни думи, Скарлет!
А вие вижте снимки от рекламната фотосесия - в Галерията.
Скарлет ни омая с вкус на френско шампанско
2 април 2009 06 17Скарлет Йохансон подписа поредния си договор за милиони

Ех, с руса коса Скарлет ни харесва то-о-олкова много. Снимки: AMY
Сподели
Коментари


Още от Новини
Коментари
