Каквато и да е Виктория Бекъм и каквото и да е мнението ви за нея, не може да се оспори, че тези жена знае как да прави бизнес, използвайки името си като марка.
След модната линия дрехи, книгата и всички рекламни кампании, бившата певица реши да направи и модна агенция с помощта на мениджъра си Саймън Фулър.
Саймън, който отговаряше за турнето на Спайс гърлс миналата година, вече има 51% от лондонската агенция Сторм Модълс.
Иска му се да направи нещо подобно и в Щатите и естествено, ще си сътрудничи с ходещата реклама Виктория.
И тъкмо когато човек решава, че в това семейство се мисли само и единствено за пари, стана ясно, че най-големият син – Бруклин, ще стане част от благотворителна акция на „Спасете децата“.
Бруклин и негови съученици ще посетят щат Кентъки, един от по-бедните райони в САЩ, за да помогнат на децата там.
Виктория и Дейвид са настоявали синът им да участва в тази инициатива, за да възпитат у него правилни ценности и да го държат „здраво стъпил на земята“.
Нямаме какво да добавим – семейство Бекъм знаят как се прави.