Никол Ричи е приятна изненада. Подобно на много други известни личности, захванали се с дизайнерска дейност, тя също проправя своя пътека в модата. И се справя добре.
Зад себе си вече има три големи проекта: House of Harlow 1960, Winter Kate и колекция за бременни за A Pea In The Pod.
Етикетът House of Harlow 1960 стои върху бижута и аксесоари, а Winter Kate представя модни линии за жени.
Колекцията за бременни пък вероятно е продиктувана от това, че Никол също е майка на две деца - Harlow и Sparrow. Техен баща е Joel Madden от Good Charlotte.
Това, което обединява идеологически първите две е фактът, че Никол винаги е била носталгично настроена към хипи времената, т.е. 60-те. Като такъв може да се характеризира собственият й маниер на обличане.
Не е изненадващо, че коментарите, предизвикани от дизайнерската й кариера, са типично безпощадни. Има съмнения в това дали наистина Никол е авторката на колекциите си, или й е "помогнато".
Всъщност истината в този случай за потребителя няма значение - защото продуктите й си заслужават. Особено ако и вие, подобно на нея, обичате да се вдъхновявате от гардеробите на предишните поколения.
Освен дизайнерски усет, Никол показа и такъв към рекламата. Подобно на Виктория Бекъм, която е своя собствена ходеща реклама, мургавата брюнетка с големи очи често носи неща на своите лейбъли. Хитър ход, шушукат всички.
Наистина впечатляващи са сандалите на House of Harlow 1960, с които тя се появи наскоро в Шоуто на Дейвид Летерман.
Горе в галерията може да прегледате резултатите на модните й превъплъщения и вдъхновения.
А ето тук си припомнете L.A.M.B. на Gwen Stefani, която определено е оглавила категорията на известните личности, станали модни дизайнери.