Днес ще превъртим лентата малко назад - до 2001 г., когато на света се появи прекрасната рекламна кампания на мъжкия аромат Mania на Giorgio Armani.
Няма как да не я помните, хвърлете само поглед вляво.
Лицето от тази кампания е Джеймс Пенфолд (James Penfold) - един прекрасно устроен мъж.
Отбелязваме мъжественото му излъчване, защото напоследък сред моделите мъже се наблюдава една сладникава тенденция - селектираните лица са по-често нежни и женствени, телата - слаби и гладки като на недоразвито девойче.
А преди години сякаш не бе така.
За да подплатим твърдението си с факти, ви припомняме Лари Скот и Дейвид Ганди, които облъчват всичко живо с огромни дози тестостерон, а ние не възразяваме ни най-малко.
Джеймс Пенфолд може да не е толкова мускулест, обаче притежава онова класическо мъжко излъчване на тайнствен джентълмен, който подарява рози и отваря вратата на лимузината. И намята дамата с палтото си. (Много филми гледаме, нали?)
И леко ни напомня на бързия и яростен Пол Уокър.
Роден е в Лондон на 17 септември 1975 г., като английското му потекло му печели още няколко точки.
Става известен в началото на хилядолетието с кампаниите си за Armani, Calvin Klein, DKNY и Burberry, които до сегашна дата си остават ненадминати и предизвикват умиление сред нас, жените.
А днес със сигурност е просто един чудесен 35-годишен мъж... с леко набола брада, няколко мъдри бръчици по челото и тук-там прошарена коса.
В галерията може да си припомните най-успешните моменти от кариерата му на модел.