Феновете на страхотната пролетна кампания на Diesel за 2010, наречена със закачливото „Be Stupid” (Бъди глупав), ще останат доволни.
Копирайтърите на модната марка изглежда са усетили позитивното настроение, с което хората я приеха и решиха да изсипят още цял куп пропагандиращи тъпотията и модата рекламни визии.
През тази есен можете да вършите каквито си пожелаете глупости: да пиете от обувките си, да си бръкнете в панталоните с дървена ръка, да преспите с шефа си, да се съблечете голи и да тичате по улицата – идеите са хиляди.
Забавлението ще е сигурно, но остава отворен въпросът дали ще забранят и нея?










Продължителните разходки удължават живота
Как са свързани бракът и дълголетието
Късна емисия
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
SpaceX разработва „опростен“ подход към лунната мисия Starship
Одобриха продажбата на ЛА Лейкърс в НБА
Само един мач ще се изиграе на Боксинг Дей от Висшата лига
Уелсци шокираха Франк Лампард и лидера в Чемпиъншип
Олимпиакос излъга Апоел в грозен мач в Атина
Дневен хороскоп за 1 ноември, събота
Михаела Филева влиза в главна роля в мюзикъла „Тайната на музиката“
4 задължителни неща, които трябва да носите на Задушница
Cebu Pacific наема самолети от „България Еър“ за натоварения зимен сезон
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар
keiti
( преди 15 години )