Феновете на страхотната пролетна кампания на Diesel за 2010, наречена със закачливото „Be Stupid” (Бъди глупав), ще останат доволни.
Копирайтърите на модната марка изглежда са усетили позитивното настроение, с което хората я приеха и решиха да изсипят още цял куп пропагандиращи тъпотията и модата рекламни визии.
През тази есен можете да вършите каквито си пожелаете глупости: да пиете от обувките си, да си бръкнете в панталоните с дървена ръка, да преспите с шефа си, да се съблечете голи и да тичате по улицата – идеите са хиляди.
Забавлението ще е сигурно, но остава отворен въпросът дали ще забранят и нея?












Вселената има специален дар за 4 зодии на 30 октомври
Бърнаутът достига рекордни нива в света през 2025 г.
Планетата е в опасност: Микропластмасата в океаните няма да изчезне и след 100 години
Три сока за баланс на кръвната захар
Музиката намалява риска от деменция с 39%
Ново радиоизображение показа Млечния път в неочаквани цветове
Среща със Слънцето: Междузвездната комета 3I/ATLAS премина през перихелия си
Минало и извънземни: Какво крият дълбоките води под леда на Антарктида
Спортът по телевизията днес, 30 октомври
Мачовете по телевизията днес, 30 октомври
Олимпиакос не успя да си отмъсти на Монако
Рома продължава да е лидер с Наполи
Дневен хороскоп за 30 октомври, четвъртък
Месечен хороскоп за ноември
Бъди звездата на града с новата колекция NINE WEST!
Женски хороскоп за ноември
Микроинсултът не е дребен инцидент – защо спешната реакция определя съдбата на мозъка?
Как да изберем зимна шапка? Стилово ръководство
Защо топлият душ намалява напрежението?
Какво е синдром на Кушинг?
Остави коментар
keiti
( преди 15 години )