Феновете на страхотната пролетна кампания на Diesel за 2010, наречена със закачливото „Be Stupid” (Бъди глупав), ще останат доволни.
Копирайтърите на модната марка изглежда са усетили позитивното настроение, с което хората я приеха и решиха да изсипят още цял куп пропагандиращи тъпотията и модата рекламни визии.
През тази есен можете да вършите каквито си пожелаете глупости: да пиете от обувките си, да си бръкнете в панталоните с дървена ръка, да преспите с шефа си, да се съблечете голи и да тичате по улицата – идеите са хиляди.
Забавлението ще е сигурно, но остава отворен въпросът дали ще забранят и нея?












Гърция инвестира €2,5 млрд. в борба със засушаването
40 хил. младежи ще пътуват из Европа с финансиране от ЕС
Квантовата връзка излиза в Космоса: Европа изстрелва спътника Eagle-1
Извънземните светове могат сами да произвеждат своята вода
Фантастиката става реалност: „Кораб на поколенията“ ще помогне на хората да напуснат Земята
В Антарктида откриха „капсула на времето“ на 6 млн. години
Посочиха най-важната задача пред Лудогорец
Приключи ли фаталният период за ЦСКА?
Левски е платил голяма сума за новия си автобус
Голяма драма! Слаб Лудогорец се измъчи за Купата
Лесно предястие: Рулца с пушена сьомга
Признаци на токсичната връзка: как да я разпознаем и как да се справим
Изберете дърво и вижте какво разкрива за вас
Има ли връзка между метаболизма и сексуалната активност?
3 мистични билки, които се използват в медицината и днес
Стартира кампанията „Цената на красотата“ срещу рисковете от нерегламентирани естетични процедури
Хроничният стрес и зачатието – как кортизолът променя овулацията и сперматогенезата?
Остави коментар
keiti
( преди 15 години )