Със сигурност ПР-агентите в Calvin Klein отлично знаят, че такова животно като "лоша реклама" днес не съществува.
И така, пострада ли модната марка от факта, че последната им рекламна кампания за настоящия есенно-зимен сезон бе забранена (в Австралия, но все пак забранена)?
Едва ли... Най-малкото, забраната повиши любопитството на хората и всеки, който не я бе гледал, се втурна да я търси из необятното интернет пространство.
В нея главната роля е поверена на Лара Стоун и група мъжки модели.
Точно така - група. И ето, че стигаме до сюжета - основната причина за забраняването на кампанията не е нито голотата, нито чисто сексуалните препратки, а ... наличието на насилие и (неясни) кадри на групов секс.
Истината е, че рекламата не отпраща никакви конкретни съобщения до публиката. И всъщност самото й послание не е особено ясно.
Обаче на пичовете в Calvin Klein със сигурност им харесва вниманието. Че защо отново ще правят толкова противоречив и горещ рекламен клип? Да, отново.
Телевизионната реклама за пролетта на 2009 също бе забранена, този път в Щатите, и честно казано я намираме за много по-скандална от есенната. Вижте я тук.
В галерията може да разгледате постерите, както и няколкото стоп кадъра от клипа. А ето тук може да гледате него.
Още неудобни реклами: