Лятото е време за приятели, денонощни забавления, широки усмивки и пътувания.
Дрехите са леки, меки и удобни, позволяващи заемането на всякакви безумни пози в чест на безумните "фотосесии", които се правят на пейката на бензиностанцията, по време на импровизираното пътешествие с кола из страната.
Посоката няма особено значение, важна е само компанията. И лятото.
Напоследък рекламните кампании на различните модни марки (Sex Sells, Be Stupid) стават все по-разчупени и умишлено изглеждат "непрофесионално" заснети.
Сякаш снимките са правени именно между приятели, по време на поредното безумно приключение.
Фотографът Рони Солцман се е заел със задачата да превърне няколко модела в най-добри приятели, поели по безкрайния път на летните забавления и нестихващия смях. Целта е каталогa за лято 2011 на Proper.
Резултатът определено е реалистичен и отново е в черно-бяло.
Много е вероятно, след като разгледате галерията горе, да ви се прииска да си хванете телефоните и да се обадите на най-близките си хора.