Лятото е време за приятели, денонощни забавления, широки усмивки и пътувания.
Дрехите са леки, меки и удобни, позволяващи заемането на всякакви безумни пози в чест на безумните "фотосесии", които се правят на пейката на бензиностанцията, по време на импровизираното пътешествие с кола из страната.
Посоката няма особено значение, важна е само компанията. И лятото.
Напоследък рекламните кампании на различните модни марки (Sex Sells, Be Stupid) стават все по-разчупени и умишлено изглеждат "непрофесионално" заснети.
Сякаш снимките са правени именно между приятели, по време на поредното безумно приключение.
Фотографът Рони Солцман се е заел със задачата да превърне няколко модела в най-добри приятели, поели по безкрайния път на летните забавления и нестихващия смях. Целта е каталогa за лято 2011 на Proper.
Резултатът определено е реалистичен и отново е в черно-бяло.
Много е вероятно, след като разгледате галерията горе, да ви се прииска да си хванете телефоните и да се обадите на най-близките си хора.








Времето в неделя: Слънчево с температури до 23 градуса
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
Венци Стефанов с изненадващо изказване за ексцесиите в Пловдив
Арда - Левски
Милан - Рома
ЦСКА - Монтана
3 упражнения, с които да намалите мазнините около талията при перименопауза
Нумерологична прогноза за 2 ноември
Таро карта за 2 ноември, неделя
Дневен хороскоп за 2 ноември, неделя
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар
wildprincess
( преди 14 години )