Тъкмо когато си мислехме, че една от най-крехките дами от родния ефир не може да изглежда още по-невинно и едновременно с това съблазнително, Никол стана лице на кампанията Fashion Days Butterfly.
Хубавата синоптичка украси с лика си проекта на международната платформа за он-лайн пазаруване Fashion Days и луксозния български моден бранд GENE с участието на дизайнерите Лора Николаева и Яна Илиева.
Уникалната лятна колекция Butterfly by GENE ще се появи ексклузивно във Fashion Days, едновременно във всички 6 държави, където онлайн платформа съществува – България, Чехия, Словакия, Словения, Румъния и Унгария.
Концепцията на Butterfly by GENE е да покаже жената, която има много превъплъщения – от нежно момиче до стилна бизнес дама и сме единодушни, че Никол е точно на мястото си.
„Това, което ме вълнува и което е в основата на колекцията, е изящната трансформация от какавида в пеперуда", казва Лора Николаева, креативен директор на GENE - „Дрехите не са типични, те преминават от една в друга. В един момент са лежерни и ежедневни, в другия – елегантни. Ето, например Никол е със строга риза, като сериозна бизнесдама, но след това е в рокля тип „Кари Брадшоу" и отива в друг свят – този на среднощния купон."
Butterfly by GENE носи свежия и романтичен полъх на лятото. Материите са естествени, ефирни и полупрозрачни, линиите са изчистени, а всеки детайл е прецизно изпипан.
Моделите отговарят на високите изисквания на Fashion Days – да са висококачествени, да следват световните модни тенденции и да са уникални.
Колекцията Butterfly by GENE може да се закупи само и единствено от международната он-лайн платформа Fashion Days. Кампанията стартира на 23.06 и ще продължи точно 4 дни. Тя ще е достъпна единствено за регистрирани потребители на Fashion Days.
Не пропускайте възможността да пофлиртувате с лятото.