След като на 12 февруари 2003 г. корпорацията Philips Van Heuesen обяви закупуването на Келвин Клайн за 430 милиона долара, съдбата на тридесет и седем годишната марка се промени.
През септември 2002 по време на модната седмица в Ню Йорк се представят новите дизайнери на марката. Франциско Коста, дясната ръка на Клайн, става артистичен директор на дамската колекция, на мястото на самия Клайн, а италианецът Итало Зучели поема колекциите прет-а-порте. Започва нова ера.
Съвсем логично, марката търси и нови рекламни лица. След като Брук Шийлдс твърдеше в рекламна кампания през 1980 г., че “между нея и Келвин Клайн няма нищо”, сега нейното място е заето от супер модела Наталия Водянова.
Другите рекламни лица на Клайн са Хилари Суонк, носителка на Оскар за скандалната лента “Момчетата не плачат”, и още една актриса - Скарлет Йохансон. Хилъри рекламира дамското бельо с марката Sensual Support, а красивата Скарлет, която бе номинирана миналата година за Оскар за ролята си в “Загубени в превода”, а тази година очаква номинация за “Момичето с перлената обица”, е лице на парфюма Eternity Moment, нов вариант на Etеrnity от 1988 г.
Мъжкото бельо вече се представя от шведа Фреди Люнберг, футболист на Арсенал. Той представя и сериите Prom Mesh и XT. Участието му в рекламата съвсем логично предизвика километрични опашки пред един от големите магазини в Лондон.
За сметка на това обаче популяризирането на марката не е така задоволително. Клайн засега има бутик само на парижкото авеню Монтен, където са представени луксозните мъжки и дамски колекции, аксесоарите и бельото.
“Нашите най-силни пазари са Англия, заради близката култура и език, и Италия, а новият ни европейски партньор, компанията Vestimenta, ни помага да засилваме позициите си. Ето защо откриването на магазин в Рим през миналия ноември ще бъде последвано от нов магазин и в Милано през март. Стратегията ни е една и съща - луксозната колекция да се продава на едно място с бельото, очилата, аксесоарите и дънките”, споделя Ким Върнън, вицепрезидент на модния гигант, цитиран от френския вестник “Фигаро”.
Една от най-добре пласираните колекции на Клайн е бельото Choice. Марката се предлага на съвсем достъпни цени от септември в големите магазини, като е предназначена за тийнейджърите между 14 и 18 години. На всеки 6 седмици пък се предлагат нови модели.
През този месец се очаква пускането на първата гама бански костюми на Келвин Клайн.
Но продуктът, който най-много говори за новия период в компанията, е парфюмът СK One. Преди десет години негово рекламно лице беше хероиновата икона Кейт Мос.
Сега се подготвя рекламна кампания и клип, които трябва да видят бял свят през април. В рекламното видео участват 40 манекенки и обикновени младежи, които почитат култа към индивидуалността.
За специалните ефекти е поканен екип на Weta, който е работил и за “Властелинът на пръстените”. Тяхната задача е да умножат участниците по различните етажи на сграда, която е във формата на флакона на парфюма.
Нова ера за Келвин Клайн
6 януари 2005 14 10
Сподели
Коментари
Още от Лицата на модата
Коментари