IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Нова ера за Келвин Клайн

6 януари 2005 14 10

Нова ера за Келвин Клайн

След като на 12 февруари 2003 г. корпорацията Philips Van Heuesen обяви закупуването на Келвин Клайн за 430 милиона долара, съдбата на тридесет и седем годишната марка се промени.

През септември 2002 по време на модната седмица в Ню Йорк се представят новите дизайнери на марката. Франциско Коста, дясната ръка на Клайн, става артистичен директор на дамската колекция, на мястото на самия Клайн, а италианецът Итало Зучели поема колекциите прет-а-порте. Започва нова ера.

Съвсем логично, марката търси и нови рекламни лица. След като Брук Шийлдс твърдеше в рекламна кампания през 1980 г., че “между нея и Келвин Клайн няма нищо”, сега нейното място е заето от супер модела Наталия Водянова.

Другите рекламни лица на Клайн са Хилари Суонк, носителка на Оскар за скандалната лента “Момчетата не плачат”, и още една актриса - Скарлет Йохансон. Хилъри рекламира дамското бельо с марката Sensual Support, а красивата Скарлет, която бе номинирана миналата година за Оскар за ролята си в “Загубени в превода”, а тази година очаква номинация за “Момичето с перлената обица”, е лице на парфюма Eternity Moment, нов вариант на Etеrnity от 1988 г.

Мъжкото бельо вече се представя от шведа Фреди Люнберг, футболист на Арсенал. Той представя и сериите Prom Mesh и XT. Участието му в рекламата съвсем логично предизвика километрични опашки пред един от големите магазини в Лондон.

За сметка на това обаче популяризирането на марката не е така задоволително. Клайн засега има бутик само на парижкото авеню Монтен, където са представени луксозните мъжки и дамски колекции, аксесоарите и бельото.

“Нашите най-силни пазари са Англия, заради близката култура и език, и Италия, а новият ни европейски партньор, компанията Vestimenta, ни помага да засилваме позициите си. Ето защо откриването на магазин в Рим през миналия ноември ще бъде последвано от нов магазин и в Милано през март. Стратегията ни е една и съща - луксозната колекция да се продава на едно място с бельото, очилата, аксесоарите и дънките”, споделя Ким Върнън, вицепрезидент на модния гигант, цитиран от френския вестник “Фигаро”.

Една от най-добре пласираните колекции на Клайн е бельото Choice. Марката се предлага на съвсем достъпни цени от септември в големите магазини, като е предназначена за тийнейджърите между 14 и 18 години. На всеки 6 седмици пък се предлагат нови модели.

През този месец се очаква пускането на първата гама бански костюми на Келвин Клайн.

Но продуктът, който най-много говори за новия период в компанията, е парфюмът СK One. Преди десет години негово рекламно лице беше хероиновата икона Кейт Мос.

Сега се подготвя рекламна кампания и клип, които трябва да видят бял свят през април. В рекламното видео участват 40 манекенки и обикновени младежи, които почитат култа към индивидуалността.

За специалните ефекти е поканен екип на Weta, който е работил и за “Властелинът на пръстените”. Тяхната задача е да умножат участниците по различните етажи на сграда, която е във формата на флакона на парфюма.

КоментариКоментари