Усмихнатата блондинка Кейт Хъдсън е новото лице на марката Ann Taylor. Актрисата, която миналото лято стана майка на малкия Бингам, позира пред фотографа Том Мънро в стилните рокли от пролетната колекция на лейбъла. За новия си ангажимент дамата казва:
„Обичам модата, а тяхната пролетна колекция е толкова стилна и пълна с цветове. Като млада жена се идентифицирам със стила на марката и ми беше много интересно да видя промените, през които мина, за да отговаря на съвременната модерна жена".
Кейт продължи традицията на лейбъла, който отдавна избира едни от най-красивите известни жени, които да представят продуктите му. Така Хъдсън се присъедини към звездния списък редом до Деми Мур, Кейти Холмс, Хайди Клум, Наоми Уотс и Мила Йовович.
С времето марката Ann Taylor печели все повече привърженици, не само заради своите красиви и именити лица. В момента тя предлага своите облекла в 266 собствени магазина в Съединените щати и чрез уебсайта си за електронна търговия.
Разгледайте снимките в галерията ни!








На днешния празник не се тръгва на дълъг път
Времето в понеделник: Предимно слънчево с приятни температури
Хороскоп за 3 ноември - съвети за всяка зодия
„Космически океан“ край черна дупка: Откриха най-големия воден резервоар във Вселената
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
Спортът по телевизията днес, 3 ноември
Мачовете по телевизията днес, 3 ноември
Още един треньор изхвърча от английския Чемпиъншип
Надеждата се върна при Чуковете след обрат
Нумерологична прогноза за 3 ноември
Дневен хороскоп за 3 ноември, понеделник
Седмичен хороскоп за 3 – 9 ноември
Седмична нумерологична прогноза за 3 – 9 ноември
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар