Докато мъжете пият поредната си бира по време на финала Super Bowl в неделя, те ще могат да се мотивират да постигнат божествено, мускулесто тяло като това на модела Матю Тери.
Хубавецът е лицето на първата рекламна кампания, пускана по време на най-голямото спортно събитие на марката Calvin Klein. В нея Матю позира само по бели и черни слипове на бранда и демонстрира физика на Аполон, на която много професионални спортисти могат да завидят.
Бельото е част от най-новата линия на марката, носеща името Concept, която представя безшевно бельо.
„Това е важна стъпка за нас и като емблематична, американска марка сме горди с дебюта си по време на Super Bowl – най-гледаното телевизионно събитие в САЩ", каза изпълнителният директор на Calvin Klein Том Мъри.
Ето го и великолепният Тери , а снимки можете да видите в галерията ни.












Григор Димитров се отказа от мача срещу Медведев в Париж
Държавата налага строг контрол над атракционите по суша, въздух и вода
Uber пуска флот от 100 000 роботаксита до 2027 г.
Сграда се срути върху семейство с три деца край Истанбул
На Слънцето се появи зловеща усмивка: Поток от заредени частици се насочи към Земята
Спътници на SpaceX излъчват мистериозен сигнал
Микроби от облаците ще помагат в търсенето на живот на други планети
Повечето пластмаса, попаднала в океана, не плава на повърхността: Къде изчезва?
Какво се случва? Григор Димитров се предаде без бой на руснак
Евелин Макрай
Президентът на федерацията по карате: Градим силен национален отбор, очакваме още много медали
Черно море писа тройка на Миньор и е на 1/8-финал
Защо се будите в 3 през нощта?
„Следващият разговор“ от Джеферсън Фишър
Цюрих – градът с аромат на шоколад и прелестни коледни базари
6 неща, които ще ви помогнат да живеете по-добре
Какво е синдром на Кушинг?
В Русе въведоха уникален за България метод за разграничаване на фокална от дифузна коронарна болест
Побеляването на косата може би е защитен механизъм срещу рак
Ваксините от последните 20 години вече са достъпни в електронното здравно досие
Остави коментар