Драматичният блясък на Моника Белучи излиза наяве и в новия брой на сп. S Moda. Очарователната дама за сетен път представя тоалетите на Dolce & Gabbana, чието рекламно лице е, но вместо традиционната страстна визия на италианките, този път съпругата на Венсан Касел показва малко тъмна красота.
Тъмна, защото е заложила на вамп-имиджа и дори наподобява малко на Мортиша Адамс от култовия филм „Семейство Адамс".
Изписани вежди, тъмно червило, загладена коса назад и черни дълги рокли, подчертават чара и царствената осанка на актрисата. А за да не изневери на себе си, дизайнерското дуо Доминико Долче и Стефано Габана вкарва малко цвят за корицата на медията с копринена шарена блуза.
Фотограф на кадрите е Алваро Беамуд Кортес. Без излишни думи, провокиращата безкрайно възхищение и уважение икона Моника, вижте в галерията ни.












Защо не използваме дефибрилаторите? Кампания за първа помощ спасява животи
Продажбата на "Лукойл" минава през САЩ – възможни купувачи са SOCAR и Cengiz Holding
Микроби от облаците ще помагат в търсенето на живот на други планети
Повечето пластмаса, попаднала в океана, не плава на повърхността: Къде изчезва?
Загадъчно: Свързват появата на ярки точки в небето с периодите на ядрени опити
За първи път заснеха изхвърляне на плазма от звезда – аналог на Слънцето
Интер назначи психолог за вратаря убил инвалид
Спалети пристига днес в Торино, представят го утре
Конте: Надявам се оплакванията да не повлияят на съдиите
ОФИЦИАЛНО: Лудогорец призна за треньорската рокада
Хапвайте райски ябълки за щитовидната жлеза и при високо кръвно
3 рецепти за лесен протеинов обяд
6 напитки за баланс на кръвната захар
Театър „София“ пуска билети с 50% намаление за Деня на будителите
Какво всъщност стои зад целулита?
Какво се случва в мозъка по време на инсулт?
Д-р Александар Маринков: При почти 2/3 от пациентите изявата на псориазис предхожда симптомите на псориатичен артрит
Честотата на мозъчния инсулт нараства многократно след 70-годишна възраст
Остави коментар