Как сама определяш себе си?
Определям себе си според трудолюбието си, с желанието, мотивацията и волята си!
Аз съм всичко това, което съм научила, всичко, което ми е давало сили и кураж, всичко, което ми е помагало да напредвам и всичко, което ми е дало сили да стигна тук… днес… СЕГА!
Наскоро представи свое собствено специализирано издание „Regina Fashion Experience“. Разкажи накратко каква е идеята на това издание и колко пъти годишно предвиждаш да излиза?
Това е рекламен проект, който предава виждането на марката за самите нас и настроението на компанията в настоящи моменти – възможност хората да се насладят на нов канал за масова комуникация, принадлежащ на всеки сезон за компания REGINA. Засега предвиждам да излиза четири пъти в годината.
Паралелно с модната приказка нашите клиенти ще виждат партньорите, с които предпочитаме да ни свързват и които горещо препоръчваме на всички читатели.
Дигиталната версия на изданието ще бъде удобна за четене от всеки, както за компютър и лаптоп, така и за таблет и смартфон.
Печатното издание ще се разпространява предимно сред ключови и потенциални клиенти на Regina в бизнес кръговете, светските среди, дипломацията и на всички официални прояви на модния бранд. Предвиждаме да се появи специализираното издание на марката в английска версия, а след това и във френска, италианска, испанска и немска.
Ели Mанолкова държи първият брой на изданието Regina Fashion Experience
До този момент у нас няма марка, която да има свое издание. Как стигна до идеята за този проект?
Да, наистина се оказа, че съм първа и в това начинание за моя радост и приятна изненада. Всеки бизнес има необходимост от навременна реклама, независимо колко е успешен резултатът. Имах нужда от различно рекламно поле, което да задоволи високите ми критерии и тъй като не открих подходящо за моята марка, стигнах до извода, че мога да си го създам.
Спомняш ли си самото начало в модата?
От малка притежавам страстно влечение към света на модата, а докато растях, изпитвах все по-голяма нужда да намеря приложения на тези дълбоко заложени таланти за стил и красота. Убедена съм, че всеки от нас е способен да надмине предела на възможностите си в професионален и личен план, ако правилно дефинира външния си вид и представяне в обществото.
Кое е най-голямото препятствие, което преодоля, за да стигнеш до тук?
Намерих безценен начин да контролирам търпението си. При мен нещата не се случват на всяка цена, а само както и когато трябва.
Има ли в България условия за предлагането на специални услуги като личен моден консултант?
Като уникална, с високо качество и отличаващ се дизайн, марка Regina е основно насочена към индивидуалната грижа за клиентския имидж на дами на престижни позиции в областта на бизнеса и дипломацията. На своите клиенти предлагам решения, които не само ще подобрят представянето им в обществото и ще повдигнат тяхното самочувствие, но и ще променят техния стил на живот.
Има ли развитие на професията шопинг консултант у нас?
Професия „шопинг консултант“ звучи колкото екзотично, толкова и изненадващо. Каквито и асоциации да предизвиква споменаването на тези две думи, едно е сигурно – те никога няма да излязат от мода. Идеята за тази услуга в условията на криза би могла да изглежда изненадващо, но дамите с възможности познават добре модата, но предпочитат да се научат да избират и съчетават внимателно дрехите си, да бъдат оригинални и различни, затова се възползват от нея!
Като посредник между все по-комплексната модна индустрия и все по-взискателната ВИП среда, персоналният шопинг консултант знае и отчита всичко, което ви интересува. Следи историята на покупките на всяка отделна клиентка, което позволява да предложи решения, съобразени с нейните вкусове, очаквания и нови ценности.
На специално събитие през октомври бе представен първия брой на изданието на марката Regina Fashion Expеrience
Вече няколко години се занимаваш професионално със специални услуги за специални клиенти. Качеството на услугата ли е основното, което помага за развитието ти?
Съвкупност от качество, отдаденост, сила, която съм показала в моментите, когато не съм се предала, обичта, която съм дала и помощта, която съм предложила на клиентите и според това, което ми е отнело да стигна до тук!
Какво липсва на българката, за да има самочувствие?
Категорично заявявам, че българката притежава нужното ѝ самочувствие, но със сигурност ще усети липсата на дизайнерска рокля Regina, ако не притежава поне една в гардероба си.
Лесно ли печелиш доверието на клиентките си?
Гледам на лоялните ни клиенти като на мои партньори, изучавам техните желания, интереси, вкусове, потребности и се стремя да им предложа това, което ще им върши най-добра работа. Уважавам по същия начин и потенциалните клиенти – интересувам се от какво имат нужда, за да знам как точно да удовлетворя потребностите им по печеливш и за двете страни начин. Нарастващият брой, големият интерес и активност инициираха създаването на нашата лоялна програма – PASSPORT TO GIFTS. Хората купуват заради емоциите си и после си намират разумно оправдание.
Откъде намираш качествени платове, от които изработваш роклите си?
Работя основно с две фирми вносители на платове от Франция и Италия, също така изработвам колекции с уникална художествена сублимация по мой дизайн.
Имаш ли амбиции да навлезеш и в мъжката мода?
Откровено казано натискът от мъжката аудитория по тази тема е все по-голям. Засега съм отдадена на дамите. Ще споделя само, че към момента съм изпълнила индивидуални поръчки на доста капризни господа, което е предизвикателство и допълнителен стимул за мен.
Влагаш ли от собствения си стил в създаването на дрехите или изцяло се съобразяваш с търсенето?
Опитвам се да пресъздам моето виждане във всяко официално или ежедневно облекло, носещо марката Regina. Когато изработката е насочена към индивидуална личност, тогава основната ми задача е да подчертая максимално естетиката на фигурата и да прикрия нейните несъвършенства.
Била си официален дизайнер на конкурса Мис Лято 2012 и официален дизайнер на конкурса Miss Exclusive of Bulgaria 2013. Как създаваш моделите за подобен тип конкурси?
С дизайнерския екип на Regina влагаме около два месеца упорит труд, за да се получи колекция, която да бъде стилна, с класа и същевременно нежна, за да подчертава естествената красота на кандидатките.
Каква е твоята визия за успяла жена в България?
Съвкупност от много качества за мен определят жената, като успяла. Основното е да открие кралицата в себе си, една истинска дама винаги избира от любов професията си, дрехите, компанията или определен мъж, защото тя наистина ги харесва.
Най-големият актив е да усъвършенства своята индивидуалност!
Как се ражда идеята за нова колекция?
Черпя вдъхновение от различни места – оттам, където красотата тържествува. Моето въображение и визуализация са в постоянно активен режим.
Каква е темата на следващата ти колекция?
Сега съм насочила моите творчески мисли към изготвянето на колекция, вдъхновена от предстоящите коледни празници. Работи се и върху два проекта, паралелно и за втори брой на списанието, което ще предложи доста интригуващи теми и нови партньори, за които скоро ще разберете.
Още снимки сред които и модели на Regina, може да разгледате в галерията.