IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Diesel лансира изцяло дигитална кампания на своя колекция

6 ноември 2013 14 30

Иновативната модна марка засне кадрите и видеото от новата си кампания изцяло с iPhone в студиото на фотографа Ник Найт

Кадър от дигиталната рекламна кампания на Diesel Tribute Снимка: dieselreboot.tumblr.com

Кадър от дигиталната рекламна кампания на Diesel Tribute Снимка: dieselreboot.tumblr.com

Бившият личен стилист на Лейди Гага и бивш творчески директор на модна къща Thierry Mugler (позицията все още е вакантна) Никола Формичети отново изненадва с иновативен подход в модата. Формичети към настоящия момент заема поста творчески директор на модния бранд Diesel, и като благодарност за предоставената му творческа свобода от директора на марката Ренцо Росо, Никола създаде капсулната колекция „Tribute". Особеното в тази колекция е, че нейната кампания е заснета изцяло с мобилен телефон, както снимките, така и видеото, което поставя началото на първата дигитална кампания на италианската модна марка и стъпването ѝ в нови поприща.

Първият по рода си творчески директор на Diesel (досега марката не е имала такъв, освен за своята дъщерна марка Diesel Black Gold) намира подкрепа в екипа си за повечето от идеите, които предлага за реализиране. Капсулната колекция „Tribute" е именно в знак на благодарност за тази подкрепа. Тя съдържа обувки, шапки, тишърти, дънкови якета, ризи, дънки, бельо и се предлага в магазините на марката от 4 ноември.

Кадри от рекламната кампания на Diesel Tribute Снимка: dieselreboot.tumblr.com

Дигиталната кампания на капсулната колекция „Tribute" ще се разпространява в социалните мрежи като Tumblr, Instagram, YouTube и други. В кампанията специално участие взима рапъра Мики Бланко, с когото Никола Формичети е работил преди, по време на снимки за V magazine.

Никола Формичети и кадър от рекламната кампания на Diesel Tribute Снимки: buzzfeed.com, dieselreboot.tumblr.com

Автор на статията:
Люба Вангелова

КоментариКоментари