Един поглед към тазгодишните рекламни кампании ще покаже, че най-експлоатираното модно лице през 2013 г. е това на Кейт Мос. Не само козметичните и модни марки се надпреварват да я наемат за кампаниите си, а и списанията не спряха да я поставят на кориците и вътрешните си страници. Изглежда, че британката се впуска от ангажимент в ангажимент и е най-усърдно работещият модел през изминалата година.
Кейт е на 39 години, но тя продължава да носи титлата супермодел. И макар да има доста по-млади конкурентки, брандовете търсят нея, защото тя е модна икона с уникален стил.
Един списък към ангажиментите ѝ през 2013 г. показва колко заета всъщност е била, снимайки се за следните медии, марки и институции:
корица за Playboy January 2014
корица за британския Vogue December 2013
фотосесия за японския Vogue November 2013
фотосесия i-D Magazine Fall
кампания за Kerastase 2013
нов аромат Kate Moss Lilabelle Fragrance 2013
рекламна кампания за козметичния бранд Rimmel Contract 2013
лице на Liu-Jo Jeans
рекламна кампания за Versace AW13
корица за Esquire UK September 2013
Корица за сп. Glamour Germany July 2013
рекламна кампания за Stuart Weitzman A/W 13
корица на британския Vogue June 2013
рекламно лице на курорта Сен Тропе 2013
рекламна кампания за Fred S/S 13
Rag & Bone S/S 13 campaign
рекламна кампания за Versace S/S 13 дизайнерска линия аксесоари за телефон за Carphone Warehouse
Ако това не ви изглежда достатъчно, малко преди коледните и новогодишни празници Кейт продължава да работи без почивка и засне още една кампания – тя стана лице на френската марка за дрехи ELEVENPARIS. За снимките Мос позира пред талантливия фотограф Крейг МакДийн и представя облекла в стил „новите 90“.

Снимка: St. Tropez
Съоснователят на френския лейбъл Дан Коен се изказа ласкаво за британката и заяви, че тя е била точният избор за лице на марката. „За нас избирането на Кейт Мос за лице на марката беше естествено и лесно. Тя има уникален стил и музикалната индустрия не ѝ е чужда. А ние се опитваме да вкараме нещо от модата в нея в колекцията си“, каза Коен.
С годините Кейт успя да се пребори да бъде нещо повече от красиво лице и слабо тяло. За мнозина тя не е само модел, а британски бранд.
„Лицето ѝ е толкова познато на всеки, така че тя лесно достига до различни пазарни сегменти с огромния брой продукти, които рекламира. Кейт не продава мода, тя продава отношение към модата, както на младите, така и на техните родители“, казват за Мос в модния и козметичен бранш.
Вижте снимки от последната ѝ рекламна кампания и част от по-предишни в галерията ни.








Внезапно почина шефът на БАБХ - д-р Светлозар Патарински
НОИ ще преразгледа предложението за по-високи вноски за пенсия
Русия строи свой паралелен свят: Интервизия и "приятелски игри"
„Космически океан“ край черна дупка: Откриха най-големия воден резервоар във Вселената
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Черно море съжаляват, че не са треснали Лудогорец
Вълците изгониха мениджъра си 45 дни, след като преподписа
Шампион ли е вече Левски? Ето какво обявиха от Лудогорец
Холанд пак заби два, Ман Сити вече е втори в класирането
Дневен хороскоп за 3 ноември, понеделник
Седмичен хороскоп за 3 – 9 ноември
Седмична нумерологична прогноза за 3 – 9 ноември
Любовен хороскоп за ноември
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар