Един поглед към тазгодишните рекламни кампании ще покаже, че най-експлоатираното модно лице през 2013 г. е това на Кейт Мос. Не само козметичните и модни марки се надпреварват да я наемат за кампаниите си, а и списанията не спряха да я поставят на кориците и вътрешните си страници. Изглежда, че британката се впуска от ангажимент в ангажимент и е най-усърдно работещият модел през изминалата година.
Кейт е на 39 години, но тя продължава да носи титлата супермодел. И макар да има доста по-млади конкурентки, брандовете търсят нея, защото тя е модна икона с уникален стил.
Един списък към ангажиментите ѝ през 2013 г. показва колко заета всъщност е била, снимайки се за следните медии, марки и институции:
корица за Playboy January 2014
корица за британския Vogue December 2013
фотосесия за японския Vogue November 2013
фотосесия i-D Magazine Fall
кампания за Kerastase 2013
нов аромат Kate Moss Lilabelle Fragrance 2013
рекламна кампания за козметичния бранд Rimmel Contract 2013
лице на Liu-Jo Jeans
рекламна кампания за Versace AW13
корица за Esquire UK September 2013
Корица за сп. Glamour Germany July 2013
рекламна кампания за Stuart Weitzman A/W 13
корица на британския Vogue June 2013
рекламно лице на курорта Сен Тропе 2013
рекламна кампания за Fred S/S 13
Rag & Bone S/S 13 campaign
рекламна кампания за Versace S/S 13 дизайнерска линия аксесоари за телефон за Carphone Warehouse
Ако това не ви изглежда достатъчно, малко преди коледните и новогодишни празници Кейт продължава да работи без почивка и засне още една кампания – тя стана лице на френската марка за дрехи ELEVENPARIS. За снимките Мос позира пред талантливия фотограф Крейг МакДийн и представя облекла в стил „новите 90“.

Снимка: St. Tropez
Съоснователят на френския лейбъл Дан Коен се изказа ласкаво за британката и заяви, че тя е била точният избор за лице на марката. „За нас избирането на Кейт Мос за лице на марката беше естествено и лесно. Тя има уникален стил и музикалната индустрия не ѝ е чужда. А ние се опитваме да вкараме нещо от модата в нея в колекцията си“, каза Коен.
С годините Кейт успя да се пребори да бъде нещо повече от красиво лице и слабо тяло. За мнозина тя не е само модел, а британски бранд.
„Лицето ѝ е толкова познато на всеки, така че тя лесно достига до различни пазарни сегменти с огромния брой продукти, които рекламира. Кейт не продава мода, тя продава отношение към модата, както на младите, така и на техните родители“, казват за Мос в модния и козметичен бранш.
Вижте снимки от последната ѝ рекламна кампания и част от по-предишни в галерията ни.









Парите от майчинството не стигат за отглеждането на българските деца (ВИДЕО)
България и САЩ се развиват успешно, но има неоползотворен потенциал
Сигнал от София: Непочистени шахти превръщат улиците в реки
Най-голямата паяжина в света е открита в пещера между Албания и Гърция
James Webb открива следи от първите гигантски звезди
Американски физик за възможността 3I/ATLAS да има извънземен произход
Втора мощна слънчева експлозия за денонощие
В Манчестър Юн разкриха грандиозни планове за бъдещето
Китаец шокира Джъд Тръмп на "Интернешънъл" с фантастичен обрат
Подложиха Мбапе и Винисиус на жестоки критики
Лудогорец ще сваля Левски от върха с Квадво Дуа
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
5 кристала, които ще повишат вибрацията в дома ви
2 зодии с голям напредък до края на 2025
Милена Аврамова за филма „Рожден ден“: Вселената започва да работи, когато правиш нещо хубаво
Какво прави музиката с нашето тяло?
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Остави коментар