Един поглед към тазгодишните рекламни кампании ще покаже, че най-експлоатираното модно лице през 2013 г. е това на Кейт Мос. Не само козметичните и модни марки се надпреварват да я наемат за кампаниите си, а и списанията не спряха да я поставят на кориците и вътрешните си страници. Изглежда, че британката се впуска от ангажимент в ангажимент и е най-усърдно работещият модел през изминалата година.
Кейт е на 39 години, но тя продължава да носи титлата супермодел. И макар да има доста по-млади конкурентки, брандовете търсят нея, защото тя е модна икона с уникален стил.
Един списък към ангажиментите ѝ през 2013 г. показва колко заета всъщност е била, снимайки се за следните медии, марки и институции:
корица за Playboy January 2014
корица за британския Vogue December 2013
фотосесия за японския Vogue November 2013
фотосесия i-D Magazine Fall
кампания за Kerastase 2013
нов аромат Kate Moss Lilabelle Fragrance 2013
рекламна кампания за козметичния бранд Rimmel Contract 2013
лице на Liu-Jo Jeans
рекламна кампания за Versace AW13
корица за Esquire UK September 2013
Корица за сп. Glamour Germany July 2013
рекламна кампания за Stuart Weitzman A/W 13
корица на британския Vogue June 2013
рекламно лице на курорта Сен Тропе 2013
рекламна кампания за Fred S/S 13
Rag & Bone S/S 13 campaign
рекламна кампания за Versace S/S 13 дизайнерска линия аксесоари за телефон за Carphone Warehouse
Ако това не ви изглежда достатъчно, малко преди коледните и новогодишни празници Кейт продължава да работи без почивка и засне още една кампания – тя стана лице на френската марка за дрехи ELEVENPARIS. За снимките Мос позира пред талантливия фотограф Крейг МакДийн и представя облекла в стил „новите 90“.

Снимка: St. Tropez
Съоснователят на френския лейбъл Дан Коен се изказа ласкаво за британката и заяви, че тя е била точният избор за лице на марката. „За нас избирането на Кейт Мос за лице на марката беше естествено и лесно. Тя има уникален стил и музикалната индустрия не ѝ е чужда. А ние се опитваме да вкараме нещо от модата в нея в колекцията си“, каза Коен.
С годините Кейт успя да се пребори да бъде нещо повече от красиво лице и слабо тяло. За мнозина тя не е само модел, а британски бранд.
„Лицето ѝ е толкова познато на всеки, така че тя лесно достига до различни пазарни сегменти с огромния брой продукти, които рекламира. Кейт не продава мода, тя продава отношение към модата, както на младите, така и на техните родители“, казват за Мос в модния и козметичен бранш.
Вижте снимки от последната ѝ рекламна кампания и част от по-предишни в галерията ни.



                    
                                    
 
            
                        




                            
                            
                            
                        
                        
                        
            
                                Ново начало в любовта за три зодии след 4 ноември                            
                                Радев връчи българския флаг на проф. Пимпирев и 34-ата ни полярна експедиция                            
                                Трима ранени при катастрофа на пътя Плевен - Бяла                            
            
                                SpaceX изстреля в Космоса изцяло турски спътник                            
                                Бобровата луна: Най-близката суперлуна за 2025 г. ще озари небето тази седмица                            
                                Blue Origin проведе успешен тест на ракетата New Glenn                            
                                Хората са обречени на самота във Вселената заради ограниченията на разума                            
            
                                Треньорът на Реал Мадрид защити звезда на Ливърпул                            
                                Страхотна новина за Байерн Мюнхен                            
                                Дейвид Бекъм ще получи рицарското си звание                            
                                Трансферно разочарование напуска Реал Мадрид в посока Лига 1                            
            
                                5 тенденции за есента – директно от Париж!                            
                                7 апетитни рецепти с тиква                            
                                6 плода срещу ракови заболявания, според специалисти                            
                                Георги Господинов и Георги Мишев са носители на награда „Перото“                            
            
                                През ноември отбелязваме Световния месец за борба с белодробния карцином                            
                                Защо да хапваме бадеми?                            
                                Бързо омазняваща се коса – какво е решението?                            
                                Мъжете се нуждаят от повече тренировки от жените, за да поддържат сърцето си здраво                            
            
				    
      Остави коментар