Ако се чудите с какво тази седмица е по-специална, то освен с предколедната треска и с някои наистина интересни новини, които заслужават внимание и намесват по интересен начин модата с шоубизнеса и музиката
1) Бионсе пусна новия си албум!
Съвсем неочаквано дни преди края на годината Бионсе пусна своята тава „Beyonce“ без предупреждение! Докато Лейди Гага и Кейти Пери отдалече шумяха седмици преди да изкарат на пазара музикалните си проекти, Би директно го изстреля на публиката в iTunes.
В него има 14 нови песни и 17 нови видеа. Едно от тях е доста интересно от модна гледна точка, защото в него участват три топмодела – Джоан Смолс, Шанел Иман и Джордан Дън.
Джоан Смолс и Шанел Иман в клипа на Бионсе "Yonce"
Джордан Дън в "Yonce"
2) Кристен Стюарт стана лице на Chanel!
Макар да не е типичната сексбомба, актрисата от „Здрач“ е силно ухажвана от големи модни брандове. Тя се превърна в муза на Balenciaga, а ето, че сега и Chanel ѝ предложиха да бъде говорител на лейбъла и да го представя в рекламен аспект.
Кристен Стюарт, Снимка: Getty Images
Новината бе обявена в Далас от самия Карл Лагерфелд, който бе на място за грандиозното представяне на нова колекция.
3) Givenchy си избра Ерика Баду!
Певицата Ерика Баду, за която отдавна не сме чували нищо, отново се появи в светлината на прожекторите, този път като лице на марката Givenchy. Рикардо Тиши е истински гений, що се касае до откриването на таланти и когато си избере муза, никой не може да го спре (той е открил за модния подиум Джоан Смолс и Мария Боргес).
Ерика Баду в пролетната кампания на Givenchy.
Рекламните кадри са дело на Мерт Алас и Маркус Пиджет и ще излязат официално през февруари 2014.
Коментари