Отбелязала успешен писателски дебют с книгата си „The body book“, Камерън Диас реши да покаже на света и другите дарби, които носи. Ето как тя попълни редиците на звездите-дизайнери със собствена модна линия. През 2013 г. актрисата зае поста креативен директор на модния бранд Pour La Victoire, а днес вече пуска и собствена линия обувки за есента за дъщерната марка на модната къща.
Почитателите на звездата приветстват успехите ѝ на новото поприще, а големите вериги магазини с готовност заявяват интерес да включат в колекциите си и линията на Камерън. Търговците са доволни от това, което виждат, а потребителите се радват на средния ценови клас на обувките. Важно е да се отбележи, че холивудската звезда не използва собственото си име, за да гарантира успеха на колекцията си. Достатъчно е, че моделите от колекцията отразяват характера ѝ и нейния собствен стил – пастелни цветове и изящни токчета, но едновременно с това се забелязва и силует на по-груби рокерски модели на ботите.
41-годишната актриса споделя, че в киното е доста по-различно от модата, макар и двете сфери да са свързани. „В бизнеса с филми нещата се движат твърде бързо. Но в модата има доста повече подробности – има колекция есен, но преди нея има миниколекция, след което круизна колекция и много неща, които сега научавам.“, споделя Камерън за начинанието си. Тя е съвсем сериозна и няма намерение да се откаже след първата колекция: „Не съм човек, който оставя нещата наполовина. Когато започнах работа с марката Pour La Victoire, видях, че тя има потенциал, въпреки че не е много позната.“
Камерън Диас не е от актрисите, които често дават лицето и името си. Помним, че тя беше (и все още е) лице на швейцарската марка за луксозни часовници Tag Heuer, но това е една от редките ѝ прояви като рекламно лице. И сега Диас уверява, че лицето ѝ няма да бъде включвано в реклами на марката, нито ще се появява на червения килим.
Колекцията обувки есен 2014 на Камерън Диас Снимки: Pour La Victoire