Холивудската звезда Гуинет Полтроу влезе в кожата на киноиконите Бриджит Бардо и Одри Хепбърн, както и в тази на кралицата на попа – Мадона, която навремето беше нейна приятелка. Всичко това се случва в новата рекламна кампания на Max Factor.
Актрисата успява да изиграе няколкото различни роли, освен чрез своя талант и с помощта на перфектния грим на марката, разбира се. Кампанията е направена по случай 100-годишнината на козметичния бранд. Звездата от „Влюбеният Шекспир“ имитира невероятния външен вид на няколко легенди, чийто стил е напълно различен, но пък е вдъхновявал милиони жени по света със своята естетика.
Говорителят на фирмата обяснява: „Г-н Макс Фактор е бил един от първите архитекти на личния блясък на звездите. Той е човекът, отговорен за култовата визия на някои от най-големите красавици на всички времена. Оставил е богато наследство, свързано с блясъка на Холивуд. Тази кампания цели да отпразнува емблематичната работа на г-н Макс Фактор.“
Макс Фактор или Максимилиан Факторовиц е поляк от еврейски произход, който емигрира в САЩ през 1904 г., а десет години по-късно създава козметичната си марка в Лос Анджелис, като първоначално прави гримове за театралните и филмовите актьори.
Снимка: Max Factor