Предупредихме ви още като ви представихме Гарет Неф, който запали зимата в рекламната кампания на CK.
Но, това не е всичко. Armani Jeans пусна зашеметяваща атака с участието на няколко много, ама много раздрусващи съзнанието модели.
Есенно-зимната рекламна кампания на италианската марка включва доста, ама доста стресиращо заинтригуващ бразилец Марлон Тексейра, нашият отдавнашен любимец, лошото момче, Джейми Дорнан и Джъстин Гастон, който е от Луизиана, но иначе е с френски корени (значи е Жустин).
Фотосесията е черно бяла, ретро и бунтарска сякаш сме се пренесли в 60-те. От друга страна младежите решително са се прегърнали, не че всъщност не си падат по нежния пол, но рекламната кампания определено е провокативна. А тези тримата пък са секси.
Ние особено много ще следим Марлон, тъй като е доста млад, но интересната му физиономия , с която може да се превъплъщава еднакво добре в ролята на масов убиец и на 15-годишен тийнейджър, вече накара Dior и Kris Van Assche да го ангажират за своите рекламни кампании.
А, иначе за провкативната рекламна кампания на Armani Jeans е виновен фотографският тандем Мерт Алас и Маркус Пиго. Двамата са на по 37 години, Мерт е роден в Турция, а Маркус в Уелс.
Двамата имат специален статут на любими фотографи на Vogue. От Louis Vuitton, Missoni, Giorgio Armani, Roberto Cavalli, Fendi, Kenzo и Miu Miu ги обожават.
Двамата се ползват с личното благоволение на кралицата, не на тази на британския трон, а на Мадона. Кайли Миноуг и не самото исландско девойче Бьорк също си падат по обективите им.
Освен горещата зимна сесия за Armani, двамата увековечиха и Ева Херцигова за есенно-зимната кампания на Louis Vuitton.
Ева си я бива. Винаги си е бивало. И за пръв път чантите на френската марка ни харесат. И обувките ни харесват. А обувките са новият фетиш. До тази година бяха чантите, но сега са обувките. Модата е да се тъпчат гардеробите с обувки, чантите са на заден план. Точка.
И при положение, че зимата ще е гореща, ще ви трябват повече обувки, нали така?