IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

27 винтидж реклами, или защо светът не се променя

13 септември 2011 14 26

Расизъм, сексизъм, насилие срещу животни, домашно насилие, голота, педофилия, порнография, зависимости...

Снимка: VintageAds

Снимка: VintageAds

В света на рекламата посланието е всичко. Променят ли се посланията и променя ли се, въобще, светът?

Расизъм, сексизъм, насилие срещу животни, домашно насилие, голота, педофилия, порнография, зависимости... Изчезнаха ли те от света (на рекламата)?

Колкото и да не ми се иска да го кажа - не. Само че, ако преди време (вероятно поради чисто технологични причини) буквалността е била целта на даденото послание, то днес нещата могат да се завоалират по всякакъв начин.

Най-лесно е, като използваш дадена кауза...

Житейски съвет: Можеш да правиш почти всичко, само ако изкрещиш правилната фраза. "В името на науката!"

В подробности няма нужда да се навлиза. Огледайте се наоколо и ще видите доказателствата навсякъде около вас.

И, разбира се, не трябва да се забравя, че всичко е психология, без значение дали е прилагана през 60-те години на XX век или в началото на XXI.

В галерията ще разгледате 27 потенциално опасни винтидж реклами.

Потенциално опасни, защото, както във всяка друга креативна сфера, всяко ново е добре забравено старо...

Автор на статията:
Милена Димитрова

КоментариКоментари