В света на рекламата посланието е всичко. Променят ли се посланията и променя ли се, въобще, светът?
Расизъм, сексизъм, насилие срещу животни, домашно насилие, голота, педофилия, порнография, зависимости... Изчезнаха ли те от света (на рекламата)?
Колкото и да не ми се иска да го кажа - не. Само че, ако преди време (вероятно поради чисто технологични причини) буквалността е била целта на даденото послание, то днес нещата могат да се завоалират по всякакъв начин.
Най-лесно е, като използваш дадена кауза...
Житейски съвет: Можеш да правиш почти всичко, само ако изкрещиш правилната фраза. "В името на науката!"
В подробности няма нужда да се навлиза. Огледайте се наоколо и ще видите доказателствата навсякъде около вас.
И, разбира се, не трябва да се забравя, че всичко е психология, без значение дали е прилагана през 60-те години на XX век или в началото на XXI.
В галерията ще разгледате 27 потенциално опасни винтидж реклами.
Потенциално опасни, защото, както във всяка друга креативна сфера, всяко ново е добре забравено старо...