Независимо от това дали вярвате в Коледа, има реклами, които са толкова майсторски направени, че ще успеят да докоснат сърцето въпреки комерсиалната си цел.
Известният във Великобритания търговски център John Lewis знае как да събуди духа на Коледа.
Не чрез лъскави витрини, запазена марка на всеки по-голям международен празник, и обещания за чудеса в процентни отстъпки.
А чрез вярата на едно малко момченце.
Именно то е главният герой в тази късометражна коледна приказка. Вярата на едно малко момче в Дядо Коледа (=Джон Луис), вероятно си мислите вие, но като при всяка добра реклама, краят не е съвсем очакван...
Открадна ли търговията Коледа от хората?
Каквато и да е истината (персонална и глобална), рекламни клипове като този долу създават много повече коледно настроение, отколкото пластмасовите украшения, направени в Китай.