Колата отдавна е нещо повече от средство за придвижване. Тя е социален статус, индивидуалност, престиж, рекламно поле, а за някои дори къща. Напоследък все повече хора се опитват да вкарат цвят и десен в обичайните скучни, едноцветни возила.
Дори рекламните агенции съветват клиентите си да заложат на креативни изображения за по-висока ефективност.
Козметичната марка Sephora избра mini cooper -ите за медиатор на красотата. Тяхната рекламна кампания покри десетки автомобила с шарени картини, които радваха хиляди в Ню Йорк.
Сочни устни, гримирани очи и наситени цветове превърната возилата в произведение на изкуството.
Докъде стига въображението на творческите отделите вижте в галерията ни!




Бюджет 2026: Инфлация и дефицит до 3%, дълг от 37,6 млрд. евро
Централна прогноза
Глобалният отговор на климатичната криза влошава проблема
Мускулна тъкан беше отпечатана на 3D-принтер в условия на безтегловност
В Хърватия е открита рядка статуя на спящия Купидон
Кой управлява кометата 3I/ATLAS: Откриха признаци на негравитационно управление
Разкриха причината за магнитните аномалии на земното ядро
Уволнението е близо: И Локо се изгаври с Берое
Исак няма да играе за Ливърпул
В Барса се скъсват да защитават Ламин Ямал
Пропадане: Той беше звезда на Арсенал и Ливърпул, а сега е без отбор
Пълнолуние в Телец на 5 ноември – портал към изобилие и сбъдване на желания
Марс в Стрелец на 4 ноември – слагаме край на застоя
„Рожден ден“ – комедията, която не разочарова
Любовен хороскоп за ноември
Как се формира биологичният ни часовник?
Стресът се отразява видимо върху стойката и дишането, когато е хроничен
Извънматочна бременност - видове и клинична картина
Нови 40 специализанти ще получават финансов стимул по проекта на здравното министерство
Остави коментар