Колата отдавна е нещо повече от средство за придвижване. Тя е социален статус, индивидуалност, престиж, рекламно поле, а за някои дори къща. Напоследък все повече хора се опитват да вкарат цвят и десен в обичайните скучни, едноцветни возила.
Дори рекламните агенции съветват клиентите си да заложат на креативни изображения за по-висока ефективност.
Козметичната марка Sephora избра mini cooper -ите за медиатор на красотата. Тяхната рекламна кампания покри десетки автомобила с шарени картини, които радваха хиляди в Ню Йорк.
Сочни устни, гримирани очи и наситени цветове превърната возилата в произведение на изкуството.
Докъде стига въображението на творческите отделите вижте в галерията ни!




Почина важен лидер в Северна Корея - Ким Йонг Нам
AI променя онлайн срещите, "сватовниците" вече са роботи
Еврото е стратегически избор и България е готово, заяви Желязков
Тръмп към Нетаняху: Пуснете чуждестранните журналисти в Ивицата Газа
Бобровата луна: Най-близката суперлуна за 2025 г. ще озари небето тази седмица
Blue Origin проведе успешен тест на ракетата New Glenn
Хората са обречени на самота във Вселената заради ограниченията на разума
Едно от най-трудните места за изследване: Защо Беринговият мост е толкова важен
Вълците ще връщат Ерик тен Хаг на Острова
Историческо! Левски влиза във Вечното дерби с ЦСКА с невиждана преднина
Черните котки не се дадоха и на Евертън и остават в челото
Зума каза тежката си дума за прекратеното пловдивско дерби
6 плода срещу ракови заболявания, според специалисти
Георги Господинов и Георги Мишев са носители на награда „Перото“
30-дневно предизвикателство за по-добър живот
Дневен хороскоп за 4 ноември, вторник
Мозаицизъм – когато не всички клетки носят мутацията
Нов медикамент за лечние на риносинузит получава одобрение в САЩ и ЕС
Инхибитори на дипептидил пептидаза-4 – имат ефекти отвъд контрола на кръвната захар
Как се формира биологичният ни часовник?
Остави коментар